וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - כפ"ס 0:0 (מחצית 1)

6.1.2007 / 15:12

ראובן עטר בהופעת הבכורה המחודשת שלו כמאמן החדש-ישן של נתניה רוצה לחלוף על פני הכפר סבאים של אלי אוחנה בטבלה

ראובן עטר, שסיים את מחויבויותיו בקורס המאמנים, עומד על הקווים ומתחיל את הקדנציה השנייה שלו במכבי נתניה. המאמן החדש-ישן לא תירגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק, אבל ערך מספר שינויים בהגנת הקבוצה, כשלואיס מארין ואורי אוזן פותחים. אבישי ז'אנו הוותיק מתופקד כמגן ימני.

בשל השבוע שעבר על הקבוצה, נאסר על השחקנים להתראיין לפני המשחק. פרט מעניין, הוא שמשחקו האחרון של ראובן עטר כמאמן מכבי נתניה היה במחזור הסיום של העונה שעברה מול. הפועל כפר סבא ומולה הוא גם פותח את הקדנציה הנוכחית שלו. אגב, גם המשחק האחרון של עטר כשחקן פעיל היה מול הפועל כפ"ס.

"זהו אחד המשחקים הקשים שלנו העונה, אבל הוא הרבה יותר קשה לנוכח העובדה שראובן עטר חזר לנתניה". כך אמר מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, בעקבות מינויו של ראובן עטר לתפקיד מאמן מכבי נתניה.

"אפקט של מאמן חדש, כמו במקרה של מינוי עטר", מוסיף אוחנה, "ייאלץ אותנו להיערך באופן שונה, כלומר בשיטה אחרת לקראת המשחק. התכוננתי בשיטה מסויימת למשחק, פתאום הגיע עטר, מאמן אחר, עם סגנון שונה. בדיוק בגלל זה המשחק הזה הופך למאוד מסוכן מבחינתנו. אחוזים גבוהים שקבוצה שמחליפה מאמן תנצח, אבל אני לא מאמין גדול בסטטיסטיקות".

מהלך המשחק

הרכבים

הרכב משוער: לירן שטראובר; אבישי ז'אנו, אורי אוזן, לואיס מרין, דדי בן דיין (דודי פדלון); אמיר טגה, מזואה אנסומבו, זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully