וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”פרוסט לא ישפוט אותנו יותר”

6.1.2007 / 19:20

חיים רביבו ואשדוד זעמו על השופט אחרי ה-2:2 מול מכבי ת”א. עוד תיקו לצהובים. שני חלוצים זרים על הכוונת של אלי כהן

כשאלי כהן מכנה את מ.ס. אשדוד 'הלהיט של הליגה', הוא מסכם למעשה את כל הסיפור של קבוצתו של אלון חזן, שאף אחד, כולל חיים רביבו, עדיין לא ממש יודע איך לאכול. מאמן מכבי ת"א לא יכול להרשות לעצמו להתייחס לאשדודים כאל קוריוז. בטח לא כשהוא מגיע כאורח לאיצטדיון הי"א.

האשדודים פתחו מצוין והגיעו למספר הזדמנויות אך שלישיית החוד הקטלנית (שריקי, עזרן והולצמן) עדיין לא התאפסה באותן דקות. עם זאת, הלחץ על החלק האחורי של מכבי הניב בסופו של דבר פרי, כששירן ייני, שהחליף את שפונגין החולה בימין, מסר כדור רע מאוד אחורנית לעברו של שוערו קאלה. על הכדור השתלט מלך שערי הליגה, עידן שריקי, שחלף על פני קאלה, שנאלץ להכשילו בתוך הרחבה.

את הפנדל הפך הולצמן ל-0:1, ורץ לחגוג את שערו השביעי העונה עם חבריו הצעירים לקבוצה. עוד שישה שערים והולצמן חולף על פניו של מוטל'ה שפיגלר. במשחק הנוכחי זה לא קרה כי הולצמן ספק נפצע ספק מתח שריר בדקה ה-67, ומיד הוחלף בעידן מליחי, שנכנס על מנת לעזור לדוד רביבו לשמור על התוצאה.

אבל כרגיל כשמסתגרים ועוד בעשרה שחקנים לא תמיד הדברים מסתדרים, וחילוף של אלי כהן, כשהוציא את ייני והכניס את רוסו, הצליח מעל המשוער, כשהקרואטי הוותיק נגח את שערו הראשון העונה, בנגיעה הראשונה שלו במשחק בדקה ה-70. רק שאשדוד לא פראיירים ובעשרה שחקנים סחטו פנדל נוסף, אחרי שמליחי הכניס כדור מצוין לגוסו גוסו שהוכשל ע"י קאלה, שהפעם לא ספג את הצהוב.

רביבו העלה את אשדוד ליתרון בשנית, אך מכבי ת"א העיקשת השוותה שוב, הפעם בראשו של מרדיקוביץ' (82). כשהגשם פסק, פסקו גם האירועים ושתי הקבוצות גילו שהפסידו שתי נקודות חשובות בצמרת. 2:2.

מהלך המשחק:

דקה 6: עידן שריקי עם הניסיון הראשון במשחק. כדור קרן שהגיע לצד הרחוק מצא את שריקי, שממצב נוח נגח רע

דקה 19: גול! שירן ייני החזיר כדור רע מאוד לשוער שלו, שריקי חטף עבר את קאלה, שהכשיל אותו ברחבה וספג צהוב. פנדל לאשדוד. הולצמן בעט שטוח את שערו ה-7 העונה

דקה 35: החמצה אדירה של ביטון. בהזדמנות הראשונה שלה מכבי ת"א היתה צריכה לכבוש, אבל משה ביטון שקיבל כדור טועה מגורה טל בעט מ-3 מטרים החוצה

דקה 45: הולצמן מצא את שריקי בכדור גדול, האחרון הקשית מעל קאלה בדרך פנימה...אבל יחיאל הציל בראש על הקו

מחצית 2

דקה 54: גורה טל הכשיל את שבחון 25 מטרים מהשער וראה את הצהוב השני מהשופט ערן פרוסט, ואחריו כמובן את האדום. אשדוד ב-10 שחקנים

דקה 70: גול! רוסו החליף את ייני ובנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי שניות ספורות כבש בנגיחה את השוויון

דקה 71: גוסו גוסו בעט מתוך הרחבה, קאלה הדף וגוסו בעט את הריבאונד לקורה

דקה 77: גול! פנדל מוצלח של רביבו

דקה 82: גול! נמני הרים כדור עונשין שמצא את מרדיקוביץ' לא מכוסה, וזה נגח ממטר פנימה

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי; אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל (הורחק 54), תומר ברוקס; יוסי אופיר, ז'אן ז'ק גוסו גוסו, דוד רביבו; יניב עזרן (אייל אלמושנינו 60), שי הולצמן (עידן מליחי 68), עידן שריקי

מכבי תל אביב: טברטקו קאלה; שירן ייני (ג'ובאני רוסו 70), מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית; מושיקו מישאלוב, אבי נמני, ליאור ז'אן (עומר פרץ 56), יוסי שבחון, משה ביטון; מיליאן מרדיקוביץ'

אלי כהן: "למה אתם תמיד מחפשים את השלילי?" (לי בוץ)

אלי כהן, מאמן מכבי ת"א, התעקש בסיום המשחק לדבר על הדברים החיוביים, למרות שקבוצתו לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברציפות: "היה משחק מעניין, שתי הקבוצות רצו לנצח, למה אתם תמיד מחפשים את השלילי? חלוקת הנקודות היא צודקת. אנחנו כל משחק רוצים לנצח, משחקים עם שלושה קשרים התקפיים ושני חלוצים, ותמיד מחפשים להבקיע. לצערנו בסיום לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו, למרות שהם היו עם עשרה שחקנים".

הבעלים של מכבי, לוני הרציקוביץ', חשב קצת אחרת: "אני לא מרוצה מהתוצאה, קיבלנו שערים שאסור היה לנו לקבל. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח את המשחק, אך היה הרבה חוסר ריכוז שהביא לשני הפנדלים. אני מקווה שנעשה שיעורי בית כדי שנראה טוב יותר בשבוע הבא". הרציקוביץ' סירב לדבר על השופט, שהיה רחמן מאוד עם השוער הצהוב: "אימצתי לי כלל – לא לדבר על השופטים".

הקפטן אבי נמני גיבה את דברי הבעלים: "התוצאה הזאת היא כמו הפסד בשבילנו, אבל חזרנו פעמיים מפיגור וגם זה משהו. לא ניקח אליפות ואמרתי את זה גם כשהיינו במקום השני. המטרה שלנו היא להישאר בצמרת וזה מה שחשוב".

אבי יחיאל סיכם: "להוציא תיקו אחרי שהיינו בפיגור פעמיים, זו תוצאה טובה בסך הכל. לא ניצחנו כבר תקופה ארוכה יחסים והיום היינו חייבים לנצח כדי להידבק לצמרת. שיחקנו נגד קבוצה טובה וכשמסתכלים על איך שהמשחק התפתח קשה להיות מאוכזבים".

בצד של אשדוד היו נסערים מאוד בסיום המשחק ולא הסתירו את זעמם על השופט. "נבקש לפסול את פרוסט, הוא לא ישפוט את אשדוד יותר", הבהיר חיים רביבו. "זה טבעי שנהיה עצבניים יש טעויות שופט שאפשר להבליג ולהגיד שהוא הפעיל שיקול דעת, אבל יש דברים שכתובים בספר החוקים של השופטים".

"לא היו למכבי חילופים", המשיך רביבו, "כך שאם השוער שלהם היה מקבל כרטיס צהוב שני, שחקן שדה היה צריך להכנס לשער וזה היה משנה את תוצאת המשחק. אני חושב שאם זה היה קורה לאשדוד, השוער היה מקבל את הצהוב השני. זו הבעיה של הקבוצות הקטנות".

המאמן אלון חזן היה רגוע יותר: "אני לא אביע את הכעס שלי על השופט. אני אעשה חשבון נפש, וגם השופט צריך לעשות את שלו. עם 11 שחקנים לא היינו מסיימים בתיקו. אני גאה בשחקנים. הוכחנו שאנחנו לא אפיזודה חולפת, חבורת שחקנים שעובדת קשה ומשחקת טוב גם עם עשרה שחקנים".

גם שי הולצמן, שכבש את השער הראשון במשחק, לא הצליח להסתיר את אכזבתו מהתוצאה: "אני מאוד מאוכזב כי השופט היה חייב להוציא את השוער. זה היה די ברור, ויכול היה לגמור את המשחק. אני לא מבין למה הוא לא עשה את זה, אבל יש אנשים שתפקידם להסתכל על הדברים האלה, אנחנו נמשיך הלאה". על דבריו של חיים רביבו אמר החלוץ: "זכותו של חיים להגיד מה שהוא רוצה, אבל אני כשחקן צריך להיזהר בדברים שלי כדי שלא להיענש, מספיק נענשנו במשחק".

הולצמן, שיצא לקראת הסיום, סובל ממתיחת שריר וייעדר לפחות שלושה ימים מהאימונים. אדיר טובול נעדר בגלל חום של 39 מעלות ותומר ברוקס החליף אותו כמגן שמאלי.

שני חלוצים זרים על הכוונת של אלי כהן

למרות הכשלונות במו"מ עם ז'אן ז'אק גוסו גוסו ודולי ג'ונסון, במכבי ת"א לא מוותרים על חיזוק ושני חלוצים זרים נמצאים על הכוונת של אלי כהן. האחד - בן וולדסוורט - אמריקאי בן 23 מליגת ה-MLS, והשני - אונוקו אונייקה - ניגרי בן 23 המשחק בליגה המקומית בניגריה. במכבי מוסרים כי השניים אמורים להגיע למבחנים בקרית שלום במהלך השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully