וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר שוב על הכוונת של אורי

אסף שקד ויואב ויכסלפיש

7.1.2007 / 8:49

בטדי השחקנים של מלמיליאן כמעט יצאו עם ניצחון. גם הערב (20:50, ערוץ 10) בוינטר, הם יסתפקו בתיקו. בית"ר רוצה לתת גז לליגה

הקשר ההתקפי הברזילאי ליבוניר רושל, המכונה טוטו, שיכול גם לשחק כחלוץ שני, סיכם בית"ר ירושלים עד תום העונה. על פי הסיכום בין השחקן לבית"ר, הוא ישתכר כ-300 אלף יורו עד תום העונה, כשבקיץ תהיה לבית"ר אפשרות להחתים את הברזילאי לעונה נוספת. רושל ששיחק בעונה האחרונה בפונטה פרטה, נחשב לשחקן חופשי ולכן בית"ר לא תצטרך לשלם על כרטיס השחקן שלו.

השחקן בן ה-28 שיחק בעונה שעברה 31 משחקים בפונטה פרטה הברזילאית וכבש 11 שערים. לפני כן שיחק מספר עונות ביפן ובלט בעיקר באורווה רדס, בה כבש 8 שערים בעונת 2000/1 ו-9 בעונה שלאחריה. ב-2000 נבחר לנבחרת העונה בליגה היפנית. אגב, בית"ר בודקת את האופציה להחתים את מלך השערים בליגה הבולגרית לשעבר, מרטין קמבורוב, אבל הוא רק אחד מעשרות מועמדים שהוצעו לקבוצה.

על הנייר המשחק של בין בית"ר ירושלים לבין האקס אורי מלמיליאן אמור להיות אחד המשחקים הקלים העונה, אבל זה כדאי לשכוח לרגע את הנייר ולהתמקד במציאות. הכח עמידר ר"ג הפכה בשנה האחרונה למנחוס עבור בית"ר, כשבשני המפגשים היחידים בין הקבוצות, שניהם בטדי, הפסידה בית"ר בעונה שעברה 1:0 במסגרת גביע המדינה וחילצה תיקו 0:0, וזאת לאחר שר"ג החמיצה פנדל בדקה האחרונה.

יוסי מזרחי ושחקניו יודעים שעל מנת לקחת אליפות כדאי לקבוצה לנצח משחקים מסוג זה. ארבעה שחקנים יעדרו מהסגל של הבית"רי: קובי מויאל, עמרי אפק וברק יצחקי הפצועים בנוסף לפאבריס פרננדס המושעה, שצפוי לעזוב את הארץ בקרוב.

מזרחי יבצע שני שינויים מההרכב שניצח את הפועל כפ"ס. בחוליית ההגנה דוד אמסלם, שהיה מושעה במחזור האחרון, חוזר להרכב; בחוליית החודברק יצחקי הפצוע יפנה את מקומו לאחד מבין השניים - ז'ואנו פינטו או טוטו תמוז.

במהלך האימונים המסכמים של הקבוצה תרגל מזרחי את כל שלושת החלוצים בהרכב, השניים המדוברים פלוס עמית בן שושן, שכנראה יקבל מקום בקישור, אך רק סמוך לשריקת הפתיחה יקבע המאמן סופית מי יהיו צמד החלוצים. הפעם האחרונה בה תמוז ובן שושן פתחו בהרכב הסתיימה בהפסד 3:1 למכבי פ"ת.

מילובאן מירוסוביץ' התייחס באימון ביום חמישי על המשחק מול הכח ר"ג: "בחיים לימדו אותי לא לזלזל באף יריבה, גם אם היא כמה דרגות מתחתיך. גדולה של קבוצה נמדדת דווקא במשחקים כאלה ולא במשחקי צמרת".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסוביץ' , מיכאל זנדברג, טוטו תמוז או ג'ואנו פינטו, עמית בן-שושן

הכח חושבת לעבוד כמו קבוצה

מאז הניצחון היחיד שלה העונה, 2:3 במחזור השני על בני יהודה, לא כבשה הכח שער במבצע קבוצתי. אמנם בשבוע שעבר הקבוצה שברה בצורת של חודשיים וכבשה שלישיה אבל שני שערים באו ממצבים סטטיים ועוד אחד ממבצע אישי של אבי תקוה, והשלישיה לא הספיקה מול הפועל ת"א.

הערב ייחנך איצטדיון "וינטר" המחודש במשחק מול המוליכה בית"ר ירושלים, בנוכחות יו"ר ההתאחדות וראש העיר צבי בר, ואחריו ינסו הסגולים להוציא לפחות נקודה. בקבוצה חוששים מאובדן הכנסה בשל התחזית למזג אוויר סוער.

מנור חסן יערוך הופעת בכורה בזמן שארז אליאב, דודי ליברמן ואסי בוזגלו לא ישחקו בגלל פציעות. מרשל אודה ימשיך לקבל קרדיט בשער למרות שהכח עדיין מחפשת שוער.

מאמן הכח , אורי מלמיליאן, משנה סגנון לקראת המפגש מול הקבוצה בה כיכב: "השחקנים יודעים שמעכשיו כל משחק הוא משחק הישרדות. אמורים להגיע חלוצים למבחנים, אבל אני מתייחס רק למי שמשחק. עד שאין חתימה, הכל באוויר".

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: דניאל היידמן, דן רומן, אבי תקוה, מנור חסן, יוסי רוזן: מור גולן

עדכון ראשון: 6.1.07, 14:52
עדכון אחרון: 7.1.07, 08:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully