וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליוביצ'יץ' ומארי העפילו לגמר טורניר דוחא

5.1.2007 / 21:00

יותר משעתיים לקח לקרואטי עד שגבר על השבדי רובין סודרלינג 6:3, 4:6, 6:7. הבריטי ניצח את המדורג ראשון ניקולאי דוידנקו 5:7, 2:6

הכסף הגדול של טורניר דוחא (סך פרסים של מיליון דולר) מתחיל להעירם על השולחן, והמדורג שני בטורניר, איבן ליוביצ'יץ' כבר לוטש אליו עין. הקרואטי נאלץ להזיע לא מעט לפני שפיצח בחצי הגמר, את האגוז השבדי רובין סודרלינג בשלוש מערכות. עתה יפגוש ליוביצ'יץ' בגמר את המדורג רביעי בטורניר, הבריטי אנדי מארי, שהדיח את המדורג ראשון ניקולאי דוידנקו בשתי מערכות.

תוך 12 דקות עלה רובין סודרלינג השבדי ליתרון 2:3 מול איבן ליוביצ'יץ', השיג במשחקון שלאחר מכן שבירה ושייט לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה המשחקונים הפכו צמודים וארוכים יותר ושני הטניסאים שמרו על ההגשה, ושבירה אחת הספיקה לקרואטי, כדי לשרוד במשחק עם ניצחון 4:6 במערכה ושוויון 1:1 במניין הכולל. המערכה האחרונה היתה צמודה לכל אורכה והגיעה עד לשובר שיוויון. סודרלינג כבר הוליך 3:4, לפני שליוביצ'יץ' שבר פעמיים וסגר עניין עם אייס, אחרי יותר משעתיים של משחק, עם ניצחון 5:7 בשובר השיוויון ובמשחק כולו.

חצי הגמר השני היה קצר ומפתיע יותר. שבירה במשחקון החמישי ושמירה על ההגשה במשחקון הבא אחריו, העלו את ניקולאי דוידנקו ליתרון 2:4 במערכה הראשונה, ונראה היה שהרוסי יהנה מערב שקט. מארי לא התרשם, שבר אף הוא ועלה ליתרון 4:5. בשלב זה חש דוידנקו כאבים בקרסולו וקיבל טיפול ממאמנו, דבר שעצר את המשחק לכעשר דקות. זה לא עצר את הבריטי שביתרון 5:6, בזמן שדוידנקו הגיש, הוא סגר את המשחקון על האפס וניצח 5:7 במערכה.

שבירה במשחקון הרביעי של המערכה השנייה העלתה את הבריטי ליתרון 1:3, ודוידנקו החל להבין שהוא בבעיה רצינית. מארי המשיך להריץ את יריבו ובמשחקון השמיני הגיע לנקודת משחק מול ההגשה של דוידנקו, שמר על קור רוח וזכה בניצחון 2:6 במערכה. הבריטי העפיל לגמר הראשון שלו בדוחא ולגמר הרביעי בקריירה שלו.

* ברבע גמר טורניר צ'נאיי שבהודו ניצח המדורג שני בעולם רפאל נאדאל (ספרד) את האיטלקי דוויד סאניונטי 3:6, 2:6 ויפגוש בחצי הגמר את המדורג שלישי בטורניר אקסבייר מאליסה (בלגיה) שניצח את הצרפתי פאבריס סאנטורו 4:6, 6:4, 0:6.

בחצי הגמר השני יפגשו הספרדי קרלוס מויה והאוסטרי סטפן קאובק. מויה, שזכה כבר פעמיים בטוניר ההודי בעבר, ניצח ברבע הגמר את הקרואטי איבו קרלוביץ' 4:6, 6:7. קאובק ניצח ברבע הגמר את הצרפתי ג'וליאן בנטו 1:6, 2:6.

עדכון ראשון: 19:24, 05/01/07
עדכון אחרון: 21:00, 05/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully