וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר במו"מ עם קשר התקפי ברזילאי

אסף שקד

5.1.2007 / 13:38

טוטו, שיכול לשחק גם כחלוץ, כבש בעונה שעברה 11 שערים בברזילראו. שקלאר נחקר בחשד שנתן לשולה זקן מנויים ליציע הכבוד בטדי

בית"ר ירושלים נמצאת במו"מ עם הקשר ההתקפי הברזילאי טוטו. השחקן בן ה-28 שיחק בעונה שעברה 31 משחקים בפונטה פרטה הברזילאית וכבש 11 שערים. לפני כן שיחק מספר עונות ביפן ובלט בעיקר באורווה רדס, בה כבש 8 שערים בעונת 2000/1 ו-9 בעונה שלאחריה. ב-2000 נבחר לנבחרת העונה בליגה היפנית.

ולדימיר שקלאר, יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, נחקר אתמול במשטרה. בקול ישראל דווח כי המשטרה ביקשה לחקור האם ניתנו לשולה זקן, מנהלת לשכת ראש הממשלה, מנויים ליציע הכבוד.

יצחקי ייעדר מהמשחק מול הכח

החלוץ הצעיר ברק יצחקי, שהצטיין מול הפועל כפ"ס, יחמיץ את המשחק ביום ראשון מול הכח ר"ג בגלל פציעה ממנה הוא סובל. ביום רביעי שותף השחקן במחצית הראשונה במשחק מול מכבי פ"ת וסמוך לסיום המחצית ספג מכה ונפצע. אתמול (חמישי) לא ערך השחקן אימון ועבר מספר בדיקות. היום כבר הודיע הצוות הרפואי כי השחקן לא יהיה כשיר למשחק.

יצחקי נשמע מאוכזב מאוד מהפציעה וזאת משום שרק לפני שבוע חזר מפציעה בת כחודשיים. עם זאת, בניגוד לפציעה הקודמת, הפעם הוא צפוי לחזור לאימונים כבר במהלך השבוע הבא, כשהמטרה תהיה להכשירו למשחק הבית הקרוב מול מכבי נתניה.

בית"ר ירושלים ערכה היום בבוקר אימון בקור מקפיא ותחת גשם. בניגוד לאימונים אחרים שנמשכים שעתיים, הפעם היה האימון קצר יותר וארך כשעה וחצי. גם היום לא תירגל יוסי מזרחי את ההרכב שצפוי לפתוח וההערכה היא שרק מחר הוא יעשה זאת.

המאמן צפוי לפתוח בהרכב זהה לזה שניצח את הפועל כפ"ס למעט 2 עמדות בהם הוא עדיין מתלבט - עמדת המגן השמאלי עלייה מתמודדים רוני גפני ודוד אמסלם, שחזר מהשעיה, ועמדת החלוץ השני עליה מתמודדים ז'ואנו פינטו ועמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully