וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם החתימה שחקן על העמדה של בניון

5.1.2007 / 10:43

לואיס בואה מורטה הפורטוגלי עבר לפטישים מפולהאם ומערער עוד את מעמדו של הישראלי. דיווח באנגליה: מסצ'ראנו בדרך לליברפול

קשר-חלוץ פולהאם, לואיס בואה מורטה הפורטוגלי, עזב את הקבוצה והצטרף לווסטהאם. בואה מורטה, בן ה-29, משחק בעיקר כקשר כנף והמשמעות היא מתחרה נוסף ליוסי בניון על מקום בהרכב.

סכום ההעברה לא פורסם, אבל כלי התקשורת באנגליה העריכו אותו סיבי ה-5 מיליון ליש"ט. בואה מורטה הוא הרכישה הראשונה של אלן קרבישלי והיום אמר: "ווסטהאם הוא מועדון גדול ולא הייתי חותם פה אם לא הייתי חושב שיש סיכוי להינצל מירידה".

מסצ'ראנו בדרך לליברפול?

ליברפול מתקרבת להחתמתו של קשר ווסטהאם, חאבייר מסצ'ראנו. ה"סאן" וה"מירור" טוענים הבוקר כי הארגנטינאי בן ה-22 עבר אתמול (חמישי) בדיקות רפואיות בקבוצה של רפא בניטז וסיכם את תנאיו במועדון.

למרות זאת, מסצ'ראנו צפוי להיתקל בבעיה. על פי חוקי פיפ"א שחקן רשאי לשחק רק בשתי קבוצות בעונה והקשר כבר שיחק הקורינתיאנס הברזילאית ובווסטהאם.

ההתאחדות הארגנטינאית הגישה בקשה רשמית לפיפ"א בטענה שמסצ'ראנו למעשה מוקפא בווסטהאם, דבר הגורם נזק לנבחרת ארגנטינה. ליברפול תתמוך גם היא בבקשה הארגנטינאית.

מסצ'ראנו, שפתח 5 פעמים בהרכב הפטישים ובפעם האחרונה ב-22 באוקטובר, יצטרף לליברפול, אם העסקה תאושר, בהשאלה כשבקיץ יוכלו להחליט במרסיסייד אם להשאירו על בסיס קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully