וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי ג'ונסון חוזר לאריזונה

5.1.2007 / 9:31

היאנקיז רקמו עסקה, שבמסגרתה יקבלו מהדיאמונדבקס ארבעה שחקני מיינורס. קית' פולק בקליבלנד, פיניירו עשוי להיות הקלוזר של בוסטון

רנדי ג'ונסון, המגיש בן ה-43 של הניו יורק יאנקיז, חוזר לאריזונה, שנתיים בלבד לאחר שעזב אותה לטובת התפוח הגדול. ג'ונסון, שהגיע ברעש גדול לניו יורק לפני עונת 2005, אכזב מאוד, סבל מפציעות שונות והיה בד"כ לא יציב על הגבעה. במקביל לעסקת הגעתו של אנדי פטיט, שמאלי דומיננטי, היאנקיז עבדו קשה כדי להיפטר מהביג יוניט. הם כנראה יקבלו את מבוקשם.

הטרייד יכלול חמישה שחקנים, כשהדיאמונדבקס ישלחו לניו יורק את הפיצ'ר המחליף לואיס ויזקאינו, המגישים מהמיינורס רוס אולנדורף וסטיבן ג'קסון, ושורטסטופ מהמיינורס, אלברטו גונזאלס.

העסקה נרקמה ביוזמת כל הצדדים, לאחר שג'ונסון, שמשפחתו גרה בפרבר של פיניקס, הביע את רצונו להיות קרוב אליה. היאנקיז עצמם לא התנגדו למהלך, מה גם שבעסקה זו הם משפצים את חוות הגידול הכל כך לוקה שלהם.

קית' פולק, הקלוזר שזכה עם בוסטון באליפות ב-2004 ומאז לא הפסיק להיפצע, חתם בקליבלנד לעונה אחת על חוזה בן חמישה מיליון דולר. האינדיאנס גם קרובים להחתים את מי שנחשב בזמנו לאס, מארק מולדר, המגיש של סט. לואיס. יוסטון החתימה שחקן אחר שבא מבוסטון, מארק לורטה מהבסיס השני, על חוזה לעונה בן 2.5 מיליון.

ועוד לגבי בוסטון: הרד סוקס יהפכו בעונה הקרובה את ג'ונתן פפלבון לפותח. פפלבון היה הסוגר של הקבוצה בעונה שעברה. הגרביים החתימו את ג'ואל פיניירו, המגיש שבא מסיאטל, לעונה אחת, וייתכן שייעדו לו את תפקיד הקלוזר.

אוברי האף, ששיחק בטמפה ביי ובשנה האחרונה הועבר ביוסטון ונחשב לאנדר אצ'יבר הכי גדול בליגה, זכה בפיס: 20 מיליון דולר לשלוש שנים מבולטימור. מצא פראיירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully