וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הרצליה: סדין אדום

רומן רוזנבלט ולי בוץ

3.1.2007 / 17:26

פרדי דוד, מאמן הרצליה, רוצה לברוח מהקו האדום, אבל עם אחת ההגנות הגרועות בליגה יהיה לו קשה מול אליניב ברדה, המפציץ מבלומפילד

הפועל ת"א נערכה למשחק הליגה מול מכבי הרצליה בבלומפילד (שבת, 15:10) בסגל מלא. הקפטן יוסי אבוקסיס, שנעדר מאימוני הקבוצה בשל מחלת השפעת, ערך אימון מלא תחת הדרכתו של המאמן יצחק שום, שאף הוא לא חש בטוב בימים האחרונים.

עם זאת, אבוקסיס צפוי לפתוח על הספסל, כשמי שיחליפו בהרכב יהיה שי אבוטבול, שהיה חלש מאוד במשחק הקודם בין שתי הקבוצות בהרצליה (2:2) לפני כשבועיים, וכתוצאה מכך איבד את מקומו בהרכב במשחק שלאחר מכן מול הכח עמידר ר"ג. עם זאת, הקשר שיחק כקפטן 90 דקות והציג יכולת טובה במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה במהלך השבוע, למרות שעלה עם זריקה בכף רגלו.

שום לא תירגל באימון המסכם של הקבוצה את ההרכב שיפתח מול שחקניו של פרדי דוד, אך נראה כי ההרכב שניצח את הכח בשבוע שעבר ימשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן. זה אומר שאיבזיטו אוגבונה, שכבש בגביע הטוטו מול בני יהודה ימשיך לחכות להזדמנות על הספסל בעוד שאליניב ברדה, המצוי בכושר מצויין, ישחק כחלוץ בודד בחוד. חאבייר פאאס, שישוב מארגנטינה רק היום, לא יעלה ב-11 של האדומים, כשיוסי ביטון יפתח במרכז ההגנה לצידו של טל חן.

המשחק מול הרצליה יהיה הראשון מבין שני משחקי הבית הקרובים של הקבוצה בהם שערים 4-5 יהיו סגורים לקהל, זאת בעקבות העונש שספגו האדומים על רימון ההלם שנזרק במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. המינויים לשערים אלה יחולקו בין שערים 7 ל-8, כש-1,250 האוהדים הראשונים שיגיעו לבלומפילד יחוייבו לשבת בשער 8 והשאר יוכלו לבחור בין שני השערים. לפני המשחק ולאחריו יימכרו בקופות האצטדיון כרטיסים למשחק גביע אופ"א מול גלאזגו ריינג'רס, כמו גם לדרבי התל אביבי לשערים 6,5,4 ו-7.

ביום שישי התבשרה הקבוצה סופית כי החלוץ הארגנטינאי לואיס אסקלדה לא יגיע לוולפסון, זאת בעקבות פירסומים בארגנטינה לפיהם השחקן נמכר לקבוצת אטלאנטה המקסיקנית.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, טל חן, יוסי ביטון, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ואליד באדיר, ברוך דגו, גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה.

מכבי הרצליה: פרדי דוד רוצה לברוח מהקו האדום

לפני כשבועיים פגשה מכבי הרצליה את הפועל ת"א במשחק השלמה מהמחזור הרביעי ונפרדה בתיקו 2:2. במהלך השבוע ניצחו חניכיו של פרדי דוד במסגרת גביע הטוטו את הפועל פתח תקוה 1:3. בכלל, מאז הגעתו של דוד לקבוצה, היא נמצאת בכושר טוב וממעטת לאבד נקודות. כך שהמטרה היא להמשיך להתרחק מהקו האדום.

הקשר היהודי דיוויד בידוק ממשיך להיבחן, אם כי כרגע סיכוייו להצטרף נמוכים. הכל תלוי בחיזוק שיצליח להביא המאמן במהלך חלון ההעברות. בינתיים מתרכז דוד בניסיון למצוא קשר קדמי זר. לסגל הקבוצה חזר השבוע איתן עזריה כך שכל השחקנים כשירים למשחק. דוד לא צפוי לערוך שינויים מהותיים כשיתכן ועזריה ישולב בהרכב.

הרכב משוער: יוסי שקל; חי בן לולו (איתן עזריה), חיים מלכה, יה יה פטי, אייל טרטצקי; דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; פפי קימוטו, שלומי טולדו (איבון ארייטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully