וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - כפ"ס: עטר פותח קדנציה שנייה

משחקו האחרון כמאמן הקבוצה היה נגד הקבוצה של אוחנה. אוזן יפתח במקום סטרול. אוחנה: "התכוננתי לשיטה מסויימת, פתאום עטר הגיע"

ראובן עטר, שסיים את מחויבויותיו בקורס המאמנים, יעמוד על הקווים מול הפועל כפ"ס בשבת (18:30). עטר לא תירגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק, אבל יערוך מספר שינויים בהגנת הקבוצה. מי שיחליף את אבי סטרול החולה במרכז ההגנה לצד לואיס מארין הוא אורי אוזן, ולא גולן חרמון. לפיכך, אבישי ז'אנו הוותיק יתופקד כמגן ימני.

ידוע כי עטר מעריך מאוד את חרמון, אבל בשל העובדה שהיו לו רק מספר מועט של אימונים להכין את הקבוצה לשבת, הוא העדיף לפתוח בהרכב עם השחקנים המצויים בכושר משחק טוב יותר. זנו בונדאה צפוי לפתוח בהרכב, וגם דדי בן דיין שחזר להתאמן עם הקבוצה אחרי מחלה. במידה ובן דיין ירגיש כי אינו כשיר ב-100 האחוזים, דודי פדלון יחליפו.

בהתקפה צפוי עטר לעבור לשחק עם שני חלוצים, כפי שעשה זאת במהלך תקופת האימון הקודמת שלו בקבוצה. החלוץ הנבחן מרטין פרדיסו ממשיך להיבחן בקבוצה, ונתניה תכריע בעניינו בתחילת השבוע הבא. בינתיים, המו"מ הכספי עם נציגיו נמשך במקביל.

בשל השבוע שעבר על הקבוצה, נאסר על השחקנים להתראיין לפני המשחק. פרט מעניין, הוא שמשחקו האחרון של ראובן עטר כמאמן מכבי נתניה היה במחזור הסיום של העונה שעברה מול. הפועל כפר סבא ומולה הוא גם יפתח את הקדנציה הנוכחית שלו. אגב, גם המשחק האחרון של עטר כשחקן פעיל היה מול הפועל כפ"ס. קופות המשחק יפתחו ב-16:15 והשערים בשעה 17:00.

ב-10:30 בבוקר של יום שבת, יתקיים משחק מעניין נוסף באצטדיון הקופסא, כשקבוצת הנוער של מכבי נתניה תארח את הדרבי מול ביתר נס טוברוק. מפגש בין השתיים תמיד מעניין והפעם במיוחד, לנוכח העובדה כי לראשונה יעמוד בני לם על הקווים של מכבי נתניה מול המועדון בו אימן ב-11 השנים האחרונות. אגב, הפעם האחרונה שמכבי נתניה ניצחה בדרבי הנוער היתה לפני כ-7 שנים , בפברואר 2000, אז כבש לזכות נתניה בין היתר רביד גזל, היום במכבי חיפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אבישי ז'אנו, אורי אוזן, לואיס מרין, דדי בן דיין (דודי פדלון); אמיר טגה, מזואה אנסומבו, זנו בונדאה, אופיר חיים; איתי שכטר, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

בשבוע הבא צפויה להיסגר עסקת דנין

"זהו אחד המשחקים הקשים שלנו העונה, אבל הוא הרבה יותר קשה לנוכח העובדה שראובן עטר חזר לנתניה". כך אמר מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, בעקבות מינויו של ראובן עטר לתפקיד מאמן מכבי נתניה.

"אפקט של מאמן חדש, כמו במקרה של מינוי עטר", מוסיף אוחנה, "ייאלץ אותנו להיערך באופן שונה, כלומר בשיטה אחרת לקראת המשחק. התכוננתי בשיטה מסויימת למשחק, פתאום הגיע עטר, מאמן אחר, עם סגנון שונה. בדיוק בגלל זה המשחק הזה הופך למאוד מסוכן מבחינתנו. אחוזים גבוהים שקבוצה שמחליפה מאמן תנצח, אבל אני לא מאמין גדול בסטטיסטיקות".

בשבוע הבא צפויה להיסגר עסקת אלירן דנין. מקורבים לשחקן אמרו הבוקר כי מגן בית"ר ירושלים נוטה לחתום על חוזה לשלוש שנים בבירה. בבית"ר הבהירו לשחקן כי במקרה כזה הוא יושאל להפועל כפר סבא עד תום העונה ויחזור בתום ההשאלה לקבוצה.

החלוץ אורן ניסים, שקיבל הצעה ממכבי נתניה, הסכים לחתום על חוזה לעונה נוספת בהפועל כפר סבא. השוער, תום אלמדון, עדיין לא קיבל שחרור ממכבי חיפה. במקרה שהוא לא ישוחרר, ההנהלה תפנה באופן רשמי לשוער קובי שאלו.

לנוכח היכולת של שחקני ההגנה במחזור האחרון, נראה כי השחקנים המוחלפים, אלון חלפון ועופר טלקר, יחזרו להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully