וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת: יהיה סוער

הלוזונים דרוכים לדרבי. המאמן נשמע נינוח: "אנחנו רק רוצים לחזור לשחק כדורגל טוב". בצד השני, לחמן אישר את מה שקרה בחדר ההלבשה

"כן, תמשיכו ככה", "קדימה, אני רוצה לראות אותכם עובדים". האמירות האלה בוודאי לא חריגות באימון של קבוצות כדורגל, אבל שחקני מכבי פתח תקווה טוענים שניתן היה לראות את "הרצח בעיניו של גיא לוזון", כאשר הוא דירבן אותם במהלך המשחקונים הפנימיים השבוע.

"אוי ואבוי לנו אם נפסיד בדרבי", אומרים השחקנים. "אף אחד לא יעבור על זה בשתיקה". אוהדי הקבוצה תרמו גם הם לאווירת המתח, כשהפעילו אמצעי פירוטכניקה והרבה עשן כחול.

המאמן הדגיש, ולא בכדי, את מה שמכנים בקבוצתו "תצוגת נפל", בהקשר למשחק האחרון מול מכבי חיפה. "כרגע אנחנו רק רוצים לחזור לשחק כדורגל טוב", אמר המאמן. "רוצים לטעום ניצחונות, אחרי תקופה ארוכה שבה לא ניצחנו. נגד מכבי חיפה, במיוחד במחצית הראשונה, שיחקנו הכי רע מאז תחילת העונה. נעשה הכל בכדי לשפר את היכולת הרעה שאנחנו מציגים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחזור על תצוגה כזאת. זה לא הכדורגל שיביא לנו נקודות".

הבלם מרסיו ג'ובאניני, שפרק את המרפק, יחזור לאימונים בעוד כשבוע. בינתיים קיבל השחקן אישור לטוס למולדתו, ברזיל, והוא ישוב ממנה ביום חמישי הבא.

הבלם, מוראד מגמאדוב, הסובל מדלקת חריפה בשקדים, חזר להתאמן והוא, כמו גם קובי גנון, בספק למשחק. הקשר דידי תורגל בהרכב הראשון ויתכן ויפתח בשבת. במידה שכן, אנדרה קלדיירה יפתח על הספסל.

הרכב משוער: אוהד כהן; אמסעיל עמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון (סולי צמח), נאור פסר; אנדרה קלדיירה (דידי אונגר), בלסינג קאקו, אורי לוזון; רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו.

לחמן: "מה שקרה, נבע מהרצון לדרבן את השחקנים"

השבוע הסוער שעבר על הפועל פ"ת כמעט השכיח את העובדה שבשבת (18:30) יפגשו הכחולים את היריבה העירונית מכבי לעוד דרבי אמוציונלי.

משחק ההפסד בגביע הטוטו (3:1) למכבי הרצליה הפך את השבוע לדרמטי עבור חניכיו של המאמן אייל לחמן. במחצית המשחק מול הרצליה, נוצר עימות בחדר ההלבשה בין עידן סרור למאמנו, בקשר לחילופו של השחקן. בתקשורת פורסם כי מעבר לעימות הקולני, מאמן הכחולים גם דחף מיטת עיסויים לעברו של הקשר. בעקבות העימות הקולני בין השניים, סרור הושעה מהקבוצה ולא הופיע לאימון שנערך ביום רביעי בקיבוץ עינת.

"מה שקרה בחדר ההלבשה, אכן קרה", התוודה המאמן אייל לחמן והוסיף בלשון סגי נהור, "אך כמובן עם הגזמות קלות". מאמן הפועל פ"ת אמר כי כל האירוע בחדר ההלבשה הונע מבחינתו רק בגלל טובת המועדון. "זה נובע מהרצון לדרבן את השחקנים, ונובע מאכפתיות ורגש", אמר לחמן והוסיף, "אנחנו לא אפאתיים ולא פותרים בעיה על ידי רכישת שחקן אחר, בניגוד לאגודות אחרות".

ג'קי דהאן, סוכנו של עידן סרור, עדיין לא שוחח עם המועדון, לגבי המשך דרכו של השחקן בקבוצה, ובינתיים קיים נתק בין הצדדים. סרור מחרים את אימוני הקבוצה ולא הגיע לאף אימון מאז אותה תקרית.

לשאלה האם יסכים לקבל חזרה את הקשר הצעיר לשורות המועדון, ענה לחמן תשובה מעורפלת, אשר משאירה לסרור פתח צר לחזור לקבוצה, אם רצונו בכך: "המועדון שלנו מקדם שחקנים ולא עוצר אותם. אם מתעוררת בעיה עם שחקן, זה רק בגלל ההתנהלות שלו. סרור קיבל מתחילת העונה קרדיט ענק, אשר פתח לו דלתות. הכל תלוי בהתנהלות השחקן, כזה או אחר".

בראיון לתוכנית "עושים ספורט" בגל"צ הוסיף לחמן בעניין סרור: "עידן הוא שחקן מצוין וילד טוב. בעקבות ההצלחה שלו נדבקו אליו כמה טפילים, אשר מפריעים לו".

סביר להניח שלא כך חלמו הכחולים להערך לקראת הדרבי מול הלוזונים. משברון שכזה בקבוצה צעירה יכול לפגוע בריכוז לקראת המשחק, ולערער את השקט הנפשי הדרוש. לחמן סבור שזה עשה רק טוב לשחקנים, ולשאלה האם זה חידד את הבנתם לגבי מצב הקבוצה ורק גיבש את השחקנים, ענה קצרות: "בוודאי".

הפועל פ"ת טרם ניצחה העונה בביתה, ואמנם על הנייר המארחת היא מכבי, אבל המשחק כמובן ישוחק באורווה. לחמן ושחקניו השיגו מאזן ביתי עלוב של שלוש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, ולחמן, שמודע לעניין, עדין מחפש את הפתרון: "שמתי לב לתופעה הזו, שמאוד לא טובה מבחינתי, והיא תיפסק". האם זה נובע מעודף מוטיבציה לשחק התקפי מול הקבל הביתי? "עודף מוטיבציה מוביל לדברים טובים ולא רעים, כך שזה לא העניין".

בין סוגיית סרור לדרבי בשבת, התחזקו המלאבסים בקשר הצרפתי מיקל מרסגיליה, שחתם בקבוצה עד סוף העונה עם אפשרות לעונה נוספת. "מיקל עדיין לא בכושר ל-90 דקות, אבל יש עוד אימונים ונבחן את המצב לקראת שבת".

הקשר הקונגולזי בן ה-21, אנורה קבונגו, ששיחק בליגה הטורקית במדי סאקיארספור הטורקית, ממשיך להיבחן בקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, הרצל לוי, זאב חיימוביץ', מהרן אבו ריא; מאור בוזגלו, יניב לוזון, יפתח הררי, יוסי דורה; סעיד מקאסי, שמעון אבו חצירא.

עדכון ראשון: 12:20, 04/01/07
עדכון אחרון: 17:30, 05/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully