וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל עוקץ בנצרת עילית

איציק סולומון, ידיעות הגליל

4.1.2007 / 12:50

שחקן לשעבר של המועדון קיבל הטבות מפליגות, אחרי שהונה את שלטונות המס. הקבוצה לא קשורה לסיפור ומתכננת לשתף פעולה עם המשטרה

ראשי הפועל נצרת עילית לשעבר, שנחקרו השבוע במשרדי היחידה הכלכלית של משטרת ישראל, חשפו בפני החוקרים תרגיל עוקץ, שהכניס לכיסו של כדורגלן ששיחק במועדון לפני מספר עונות סכומי כסף בלתי מבוטלים. יש לציין כי האגודה עצמה אינה קשורה לסיפור.

על פי ראשי הקבוצה לשעבר, הם סיפרו לחוקרי היחידה הכלכלית של המשטרה כי כדורגלן ששיחק בתקופתם במועדון, התגורר בדירה שכורה באחד היישובים הסמוכים לנצרת עילית. לדבריהם, הכדורגלן הצהיר בפני שלטונות המס כי הוא מתגורר באצבע הגליל, עובדה המקנה לו הקלות נרחבות, ותשלומים מופחתים של מס הכנסה. בדרך זו שלשל הכדורגלן לכיסו אלפי שקלים, שהיו אמורים להגיע לקופת מס הכנסה, אם היה מצהיר שהוא אכן מתגורר באזור נצרת עילית.

מנכ"ל הקבוצה, יניב כהן, אמר: "אני לא יודע מה איש זה או אחר סיפר בחקירה, אבל אנחנו הבהרנו שאין לנו מה להסתיר ונשתף פעולה עם המשטרה בכל דבר שנתבקש". עוד הוסיף כהן: "עם כל הכבוד לאנשים שמספרים סיפורים, הפועל נצרת עילית הוא אחד המועדונים הכי מסודרים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully