וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה גוון סיים את דרכו בריינג'רס

4.1.2007 / 17:40

המאמן של יריבת הפועל ת”א באופ”א הסתכסך עם הקפטן פרגוסון, ועוזב "בהסכמה" אחרי 7 חודשים בלבד: ”זה הדבר הנכון לעשות”

פול לה גוון סיים הערב (חמישי) את החוויה הסקוטית שלו, לאחר שגלאזגו ריינג'רס, היריבה הבאה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, הודיעה על החלטת פרידה משותפת מהמאמן, אחרי שיתוף פעולה קצר של שבעה חודשים בלבד.

המאמן הצרפתי קיבל את המשרה בחודש מאי, אך עד עכשיו איכזב קשות בתפקיד, כשריינג'רס מרוחקת 17 נקודות מהמוליכה והיריבה השנואה, סלטיק.

הקש ששבר את גב הגמל הוא הסכסוך המתוקשר שלו עם בארי פרגוסון. לה גוון החליט להשעות את הקפטן האהוב ולקחת ממנו את הסרט על הזרוע, כשהאשים אותו בניסיון לחתור תחתיו. בימים האחרונים היה ברור כי אחד מהם חייב ללכת, ועזיבתו של לה גוון הופכת לניצחון נוסף לאהובי הקהל במסגרת המאבק הקלאסי בין השחקנים למאמנים. הצרפתי הוא המאמן שהחזיק הכי מעט זמן בתולדות המועדון. בשבת, ללא פרגוסון, ניצחה ריינג'רס 0:1 את מאת'רוול.

אתמול (רביעי) אמר המאמן שהוא מודע לכך שהקו הקשה שלו מול פרגוסון עשוי להוביל לעזיבתו, "אך אני חייב לעשות את התפקיד שלי בצורה מכובדת. אם יפטרו אותי אז יפטרו אותי". אמנם הגירסה הרשמית לא מדברת על פיטורים, אך ברור שהלחץ מהאוהדים קבע את הטון.

"אחרי פגישה עם פול, שני הצדדים החליטו שעזיבתו את תפקיד המאמן תהיה צעד נכון עבור כל הצדדים, ולטובתה של הקבוצה", אמר היו"ר דייויד מארי. לה גוון, שהגיע אחרי ארבע אליפויות נפלאות כמאמן ליון הצרפתית, הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, אבל זה הדבר הנכון לעשות".

עוזר המאמן יאן דוראנט יאמן בינתיים את הקבוצה, שתפגוש ביום ראשון דאנפרמליין במסגרת הגביע הסקוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully