וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - מכבי ת"א: רוסו כשיר, אך יישב על הספסל

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

4.1.2007 / 17:40

אלון חזן עשוי לשתף את גוסו גוסו, ואילו קשר הצהובים, שהתאושש מפציעה, צפוי לעודד את חבריו מאוחרי גבו של אלי כהן

אחרי כמה שבועות בלי שידור ישיר תחפש הקבוצה מעיר הנמל ניצחון ביתי, הפעם על הצהובים מתל אביב (שבת, 17:20).

שחקן הרכש ז'אן ז'אק גוסו גוסו הצטרף השבוע סוף סוף למ.ס. אשדוד, אבל המאמן אלון חזן לא מתכוון לתת לו לפתוח בהרכב אחרי שהחמיץ אימונים בעשרת הימים האחרונים. השחקן עשוי לעלות כמחליף.

אשדוד תנסה לנצח את התל אביבית השנייה אחרי ה-1:2 על הפועל לפני חודש. בסיבוב הראשון זה נגמר דווקא בהפסד 1:0 בבלומפילד. בקבוצה התלוננו השבוע שלמרות המיקום בצמרת המשחקים אינם מועברים בשידור ישיר בטלוויזיה, אבל בשבת התמונה תשתנה. ההרכב השני שיחק בהפסד בגביע הטוטו להפועל כפ"ס 2:1, ושי רביבו נעדר מהאימונים בגלל עבירת משמעת ויחזור אליהם ביום ראשון.

"אנחנו הולכים על ניצחון בכל משחק", מצהיר יוסי אופיר, "קודם כל צריך להסתכל על עצמנו וההכנה שלנו ולבוא נחושים. אחר כך חושבים על היריבה". בתחילת השבוע הבא אמורה להתקבל החלטה לגבי צירוף הקשר הסנגלי דאודה דיופ.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה טל, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

הטלוויזיה חוזרת לאשדוד

קשרה של מכבי ת"א, ג'ובאני רוסו, שנטש את אימון הקבוצה אתמול בעקבות כאבים בשריר האחורי, ערך הבוקר (שישי) אימון מלא והוא כשיר למשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד. עם זאת, רוסו צפוי לאבד את מקומו בהרכב הראשון של אלי כהן, זאת מאחר ושחקנים בקבוצה טוענים שפציעתו של הקרואטי היתה לא אמינה במיוחד, בלשון המעטה, ונבעה בעיקר ממבוכה של רוסו לאחר שהמאמן גער בו במהלך האימון.

כהן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב שיפתח באשדוד- מושיקו מישאלוב ואורי שטרית, שריצו עונש הרחקה בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים מול נתניה, יפתחו בהרכב, בעוד ששירן ייני הצעיר יחזור לספסל. גם עומר פרץ עשוי לפתוח את המשחק על הספסל, זאת מאחר והוא סובל מכאבים בצלעות ולא כשיר לחלוטין.

הצהובים מגיעים למשחק לאחר תשעה משחקים ללא הפסד, אך לאחר שלושה משחקים ללא נצחון. במכבי מקווים לחזור לגל הנצחונות דווקא באצטדיון הי"א מול "הלהיט החם של הליגה", לדבריו של אלי כהן. אוהדי הקבוצה לא צפויים להגיע בהמוניהם לאשדוד, זאת בעקבות מחירי הכרטיסים הגבוהים לטענתם (100 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לילד). "לא נהיה קורבן למלחמות בין ההנהלות", טענו האוהדים, שאמנם לא מחרימים את המשחק אך בהחלט נסערים מהמחירים.

סבסטיאן קריזו עדיין לא חתם על החוזה בקבוצת ולז סארספילד והוא מחכה לתשובה סופית ממכבי ת"א, שהתעניינה בו הן בקיץ האחרון והן לפני מספר שבועות. למרות הנכונות של השחקן להגיע לקרית שלום, גורמים במכבי הבהירו כי אין למועדון די כסף כדי להחתים את השחקן.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, מושיקו מישאלוב, אבי נמני, ליאור ז'אן, יוסי שבחון (עומר פרץ), משה ביטון, מיליאן מרדקוביץ'.

עדכון ראשון: 17:32, 04/01/07
עדכון אחרון: 17:40, 05/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully