וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי בספק להכח ר"ג

אסף שקד

4.1.2007 / 16:46

חלוץ בית"ר ירושלים, שהצטיין מול כפ"ס, סובל ממתיחה, בן שושן עשוי להחליפו. אמסלם חוזר מהשעיה. מזרחי: "לא מצאתי את הזר שאני מחפש"

לאחר הניצחון אמש (רביעי) על מכבי פ"ת במסגרת גביע הטוטו, חזרה היום בית"ר ירושלים להכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הכח ר"ג. למרות שלושת הניצחונות הרצופים של הקבוצה (שניים בליגה ואחד בגביע הטוטו), בקבוצה לא מוכנים להקל ראש ביריבה מהתחתית.

יוסי מזרחי היה מרוצה אתמול מהיכולת של שחקניו, ולקראת המשחק ביום ראשון עומדות בפניו "צרות טובות", כמאמר הקלישאה. היכולת הטובה של עמית בן שושן וחזרתו של דוד אמסלם מהשעיה גורמות לו להתלבטות לגבי ההרכב. בכל אופן, המאמן יתחיל לתרגל רק מחר את ההרכב שצפוי לפתוח.

הבשורה הרעה מאימון הצהריים שערכה היום הקבוצה הייתה מתיחה ממנה סובל ברק יצחקי. החלוץ הצעיר, שהצטיין מול הפועל כפ"ס, שותף אתמול מחצית אחת, והיום חש במתיחה בשריר. הצוות הרפואי של בית"ר העניק לו טיפול, אך למרות זאת בבית"ר חוששים כי השחקן לא יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק ביום א'.

במידה שאכן יצחקי לא יהיה כשיר לפתוח בהרכב, ייתכן כי עמית בן-שושן יהיה זה שיזכה לפתוח בהרכב על חשבונו. יצחקי אמר כי "אני סובל מכאבים, אבל הרצון שלי לשחק כל כך גדול כך שאני מקווה לחזור לאימונים כבר מחר".

תומר בן יוסף נפצע בצלעות, ועבר סדרת טיפולים. גם הוא בספק למשחק מול הכח, למרות שבכל אופן הוא לא היה אמור לפתוח בהרכב.

שחקן נוסף שלא התאמן היום זה המגן עמרי אפק. אפק, שנפצע לפני כשבוע וחצי, סבל בימים האחרונים ממחלה, ולמרות ההערכה כי הוא יהיה כשיר למשחק ביום ראשון, כעת נראה כי הוא ייעדר מהסגל גם במשחק הקרוב. פבריס פרננדז ממשיך להתאמן באופן פרטי תחת הדרכתו של טבריוס דאראו, וזאת עד לוועדת המשמעת שתתקיים ביום חמישי הבא.

אלי ארזי, יו"ר הקבוצה, נפגש היום עם מפקד מחוז ירושלים, ניצב אילן פרנקו וסיכם איתו על שיתוף עבודה מלא בין הצדדים. כזכור, ארזי שירת במשטרת ישראל שנים רבות. כצעד ראשון של אמון הבטיח פרנקו לארזי כי אוהלי הבידוק לאוהדים בכניסה למגרש יורדו. אולם במידה ואוהדי הקבוצה יחדירו אמל"ח לאיצטדיון תחזיר המשטרה את הבידוק.

מתוכננת מחווה לאורי

"בחודש האחרון הציעו לי לא פחות מ-35 שחקנים", הגיב יוסי מזרחי לגבי הזרים שקושרו לאחרונה לקבוצה, "על כל אחד מהם בזבזתי שלוש שעות בצפייה בקלטות וב-די-וי-די. לא קל למצוא חלוץ באמצע העונה. יש סוג מסוים של שחקנים שאני רוצה, אבל עדיין לא מצאתי אותם, ולכן לא החתמתי אף אחד".

ההכנות אצל אוהדי בית"ר לקראת המשחק ביום ראשון נמצאות בעיצומן. קבוצת אוהדים הכינה בימים האחרונים מחווה לכבוד אורי מלמיליאן, כוכב העבר של הקבוצה. בנוסף, מכירת הכרטיסים נכנסה היום לקצב מוגבר, כשהערכה היא כי כ-4,000 אוהדים יגיעו ביום ראשון לאיצטדיון וינטר.

היום הודיע משרד הכרטיסים בן-נאים כי כל הכרטיסים שהוזמנו ייאספו בדוכן מאולתר שיוצב באחת החורשות מסביב לאיצטדיון. הנהלת הכח ר"ג מבקשת מאוהדי בית"ר להחנות את רכביהם ברחובות הסמוכים למגרש, וזאת לאחר שהמשטרה לא מאפשרת כניסת רכבים לתחומי האיצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully