וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום החולה נעדר מאימון הפועל ת"א

לי בוץ

4.1.2007 / 16:06

מאמן הקבוצה הצטרף למצבת החולים בשפעת יחד עם יוסי אבוקסיס, שנמצא בספק לשבת. ההתאחדות ממשיכה בפארסת הענישה

בהפועל תל אביב מתקשים להסתגל למזג האוויר החורפי, ולאחר גל המחלות שתקף את השחקנים לפני מספר שבועות, הבוקר (חמישי) גם מאמן הקבוצה יצחק שום חלה בשפעת, שמנעה ממנו להגיע לאימון הקבוצה.

פרט לשום גם הקפטן יוסי אבוקסיס חולה כבר מספר ימים, והוא בספק למשחק הליגה מול מכבי הרצליה בבלומפילד (שבת, 15:10). גם שיתופו במשחק של הבלם חביאר פאאס מוטל בספק, זאת מאחר ופאאס ינחת בישאל רק הלילה לאחר חופשת חג המולד.

הנבחן דניאל גרדינב, שלא התאמן אתמול מאחר וערך בדיקות רפואיות, קיים היום אימון מלא, והוא צפוי להיבחן במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

לפני האימון עברו שחקני הקבוצה הרצאה על איך להימנע ממחלות בחורף. "אנחנו בתקופה כזאת שכל שחקן שני חולה", אמר טל חן. "אני מקווה שנדע איך להימנע מזה בעתיד, זו היתה המטרה של ההרצאה". על המפגש השני תוך שבועיים עם חניכיו של פרדי דוד אמר חן: "אני מקווה שביום שבת יהיה משחק אחר לגמרי מאשר המשחק הקודם (2:2), כי בכל זאת, המשחק בבלומפילד. בבית אנחנו חייבים לקחת 3 נקודות".

המשחק בשבת יהיה הראשון מבין שני משחקי הבית של הפועל בהם שערים 4-5 יהיו סגורים בעקבות העונש שספגה הקבוצה על רימון ההלם שנזרק במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. "זו מכה קשה עבורנו", אמר חן, "למרות שהאוהדים יהיו נוכחים במשחק הם לא ישבו בשער 5 וזה לא אותו הדבר. זה עוד מכשול שנצטרך לעבור ונשתדל להתגבר עליו". חן התייחס גם למסורת של הפועל לפיה במחצית הראשונה תוקפים לכיוון שערים 10-11: "אם יש משהו טוב מהעונש הזה זה שלפחות לא נצטרך לזכות בהגרלה בתחילת המשחק".

המנויים של שערים 4-5 ישבו במשחק בשערים 7-8, כש-1,250 מהאוהדים יחויבו לשבת בשער 8 ויתר המנויים יוכלו לבחור בין שער 7 לשער 8, זאת על פי הוראות ההתאחדות להפריד את הגרעין הקשה של האוהדים. בהפועל רצו להקים חוצץ הפרדה בשער 8, ולהושיב שם את כל המינויים, אך ההתאחדות התעקשה על הפתרון המקורי שלה. בכל מקרה, לא ימכרו כרטיסים לשער 8.

ביום שבת, לפני ואחרי המשחק מול הרצליה, ימכרו בקופות האצטדיון כרטיסים למשחק מול גלאזגו ריינג'רס בגביע אופ"א, כמו גם לדרבי התל אביבי לשערים 4-7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully