וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי קוסטה ריקה מועמדים לנתניה

4.1.2007 / 14:17

מרין משדך לקבוצה את חבריו מהנבחרת, וולטר סנטאנו וכריסטיאן בולאנוס. עטר יחזיר את שטראובר להרכב, אמיר שלח מונה לעוזר המאמן

ראובן עטר, מאמנה החדש-ישן של מכבי נתניה, מינה היום (חמישי) את אמיר שלח לתפקיד עוזר המאמן. "כבר בשנה שעברה סיכמתי איתו, אבל התנאים הכספיים לא התאימו", אמר עטר ל'עושים ספורט' בגלי צה"ל, "אני שמח שעכשיו זה הסתדר, לדעתי אמיר שלח הוא דמות בכדורגל הישראלי. הוא יתרום הרבה לקבוצה, בעיקר בתחום ההגנתי".

כמו כן, עטר התייחס לסכסוך שטראובר-גוטמן, ואף רמז על חזרתו של שטראובר לעמדת השוער הראשון, כשאמר: "שטראובר הוא שוער ליגה מעולה. אתם הרסתם לו את הקריירה עם הפירסומים. הוא היה חולה. הוא לא כזה בליין כמו שעשו ממנו".

לאחר מכן אלי גוטמן עלה לאוויר ונשמע פגוע. "הופתעתי מהפיטורים, כמו שהפתיע אותי הטלפון בקיץ לבוא לעבוד".

על שטראובר אמר גוטמן: "גם בפעם הבאה אנהג כך, לא יכול להיות ששחקן יצולם מבלה בבר בלילה כשבבוקר יש לו אימון".

על השאלה למה פוטר, ענה: "לא יודע, תשאלו את דניאל יאמר. אני מסכים עם ראובן שאמר שיש לנתניה סגל טוב, אבל לולא השחקנים שהבאתי אני לא יודע אם הוא יכול היה להגיד את זה. אבל אני יכול להפנות אליכם את השאלה ששאל אותי חבר 'איך זה שלהפועל כפ"ס יש 18 נקודות והיא נחשבת להצלחה, ואילו מכבי נתניה עם אותו מספר נקודות נחשבת כישלון?'. אם עטר חושב שהקבוצה יכולה לסיים 2-6 סימן שיש לי חלק בזה".

רומן רוזנבלט ממערכת וואלה! מוסיף, כי הבוקר (חמישי) התקשר יאמר לגוטמן והתנצל. "יכול להיות שטעיתי בדרך בה פוטרת. היה לי קשה להודיע לך, בכל פעם שניסיתי להתקשר הרגשתי משותק ולא היה בי כוח נפשי. תבין שהקבוצה לא שיחקה טוב והייתי צריך לעשות את הצעד הזה". גוטמן קיבל את הדברים.

בלם הקבוצה אבי סטרול חלה, והוא בספק למשחק בשבת מול הפועל כפר סבא.

נתניה במו"מ עם כוכבי נבחרת קוסטה ריקה (איציק יצחקי, "חדשות נתניה")

מכבי נתניה פנתה בימים האחרונים לשני כוכבי נבחרת קוסטה ריקה, הקשרים ההתקפיים וולטר סנטאנו וכריסטיאן בולאנוס, באמצעות הבלם לואיס מרין.

לסנטאנו, 32, המשחק בדפורטיבו ספריסה בליגה הקוסטה-ריקנית, 15 שערים ב-96 הופעות בינלאומיות. קודם לכן הוא שיחק בא.א.ק אתונה, ואף הבקיע מול ריאל מדריד בליגת האלופות. לפני כן שיחק בקבוצת בלן בקוסטה ריקה, ואת הופעת הבכורה שלו בנבחרת ערך בגיל 21 מול ג'מייקה. הוא שיחק במדי נבחרתו גם במונדיאל 2002 בקוריאה ויפן.

בולאנוס, 22, נחשב לכישרון הגדול ביותר בארצו. קבוצות גדולות מאירופה, כולל צ'רלטון מהפרמיירליג, כבר הביעו עניין בשחקן, אך רק עיכוב באשרת העבודה שלו מנעה ממנו לחתום באירופה. לבולאנוס שער אחד ב-18 הופעות בינלאומיות.

בשבוע הבא אמורה להתקיים שיחה נוספת בין מכבי נתניה (באמצעות מרין) לבין השחקנים על מנת לקדם את העסקה. העסקה כפופה כמובן להחלטתו המקצועית של המאמן החדש, ראובן עטר, משום שהמו"מ עם השחקנים נערך במקביל להודעה על פיטוריו של אלי גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully