וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיזיאנה סטייט זכתה בשוגר בול

4.1.2007 / 9:00

הביסה את נוטר דאם 14:41. משחק מצוין ושלושה טאצ'דאונים. לג'מארקוס ראסל. הפייטינג אייריש שוב נפלו במשחק חשוב. כמו תמיד

הרבה תלונות וטרוניות נשמעות בכל שנה כלפי נוטר דאם. הפייטינג אייריש מקבלים לו"ז קל, משתלבים במשחקי הבול שלא בצדק לדעת רבים, ולא מפסיקים לאכזב. נוטר דאם לא ניצחה שום משחק חשוב השנה, ואת הבדלי הרמות בינה לבין לואיזיאנה סטייט אפשר היה לחוש למן בעיטת הפתיחה. גמ'ארקוס ראסל הוביל את הטייגרס לניצחון 14:41 ולזכיה בשוגר בול.

"עוד שנה", צעקו אוהדי המכללה לראסל, ששוקל כעת ללכת לדראפט ה-NFL. אחרי משחק כמו זה שנתן אור ליום חמישי, ספק אם יש לו סיבה כלשהי להשאר. ראסל זרק ל-334 יארד (21 מ-34), שני טאצ'דאונים ואיבוד, ועל הקרקע הגיח לטאצ'דאון. ומהצד השני יש את בריידי קווין המעצבן, שכרגיל נחנק וסיים עם 149 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים.

הפייטינג אייריש חזרו מפיגור 14:0 והישוו משתי מסירות של קווין לטאצ'דאון, אבל כאן נגמר הסיפור. ריצה של ראסל העלתה את הטייגרס ל-14:21 לפני סיום המחצית, ועל המחצית השניה היה כתוב LSU מפתיחתה.

"אני חושב שיש לנו את הקוורטרבק הכי טוב במדינה", אמר לס מיילס, מאמן לואיזיאנה סטייט. וראסל לא התנגד להגדרה: "אני בהחלט חושב שאני אחד הטובים ביותר במדינה. כרגע אני לא חושב על NFL. אני רק רוצה ליהנות מהניצחון, ואחר כך אשקול את העתיד יחד עם המשפחה".

צ'רלי וייס, מאמן נוטר דאם, הגיב: "אנחנו חייבים לעשות שינוי ולהשתפר. כרגע אנחנו קבוצה נחמדה, לא יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully