וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס בונה על קראוץ'

4.1.2007 / 12:54

חלוץ ליברפול המבוקש בליגה השנייה באיטליה ומקביל בניוקאסל, מעדיף להישאר בבית. יום הדין של פיגו: יוצג באל איתיחאד או יישאר באינטר?

יובנטוס מתכננת מעבר סנסציוני לפיו פיטר קראוץ' ישחק בשורותיה בליגה השנייה באיטליה, כך מפרסם היום (חמישי) ה'קורירה דלו ספורט'.

החלוץ הענק של ליברפול שהפך למלפפון הכי חם של החורף, מבוקש גם בניוקאסל שמוכנה לשלם עבורו 12 מיליון ליש"ט, אך הוא מצידו אומר: "אני רואה את עתידי בליברפול, וכל עוד המנג'ר ירצה אותי אני לא הולך לשום מקום".

עוזי דן מ'הארץ' מוסיף כי ג'יאנלואיג'י בופון אמנם בחר להישאר ביובנטוס גם בליגה השנייה, אולם הזהיר כי הוא עלול לעזוב אם בעונה הבאה - בהנחה שיובה תעלה ליגה - לא תיבנה קבוצה שתרוץ לאליפות. "לסיים במקום ה-12 זה לא מה שאני, שוער שרבים טוענים כי הוא הטוב בעולם, צריך ברזומה", אמר בופון ל"גאזטה דלו ספורט". "אני צריך משהו גדול לשאוף אליו. אפשר להסתדר שנה בלי זה, מה גם שהורידו אותנו בלי הצדקה, אבל לא להתרגל לכך".

יום הדין: פיגו יוצג באל איתיחאד?

הקבוצה הסעודית אל איתיחאד תציג היום (חמישי) במסיבת עיתונאים רשמית את לואיש פיגו כשחקנה החדש, למרות ההצהרות של אינטר כי השחקן לא נמצא בכלל בשוק העברות והוא נשאר באיטליה.

הנראזורי טענו כי הפירסומים כאילו הקשר הפורטוגלי הוותיק קיבל הצעה נדיבה של 8.2 מיליון דולר לחצי שנה בערב הסעודית, חסרי בסיס. לעומת זאת, האתר הרשמי של הקבוצה הסעודית מפרסם כי היום יוצג השחקן רשמית בבניין האמירויות בדובאי. "אינטר דחו את ההצעה שלנו על 6 מיליון דולר, ואח"כ קיבלו את הצעתנו המשופרת", נטען באתר, "פיגו קשור איתנו בחוזה עד 2008, והוא ירוויח 8.2 מיליון דולר". את תגובתו של פיגו לא ניתן להשיג.

עוזי דן מ'הארץ' הוסיף כי רוברטו מנצ'יני פסק כי: "הדיבורים על מעבר של פיגו הם שטויות. הוא יישאר באינטר. בקהאם שחקן ריאל מדריד ולא יגיע".

דוברו של דייויד בקהאם אישר כי "ריאל הציעה לבקהאם חוזה לשנתיים ומוכנה להעלות במעט את שכרו". הוא טען כי בקהאם מעוניין להמשיך במועדון חרף הצעות נוספות ו"לא מדבר עם קבוצות אחרות, רק עם ריאל".

אודו: "יש לי הצעה מעניינת ממילאן"

כאילו לא ידענו, מאסימו אודו אישר כי יש סיכוי שיעבור למילאן כבר החודש. "אין טעם להסתיר את זה", אמר היום (חמישי) מגנה הימני של לאציו, שאמור להיות הרוסונרי שיחליף את קאפו הוותיק. "יש הצעה מעניינת ממילאן, אבל חשוב לי שלאציו לא תיפגע".

בחלק הקדמי תסתפק מילאן במרקו די ואיו, אחרי שהניסיונות להחתים את אנטוניו קאסנו ו-וינצ'נזו יאקווינטה העלו חרס.


* חלוץ אינטר, אלברו רקובה, ייעדר שלושה שבועות בעקבות פציעה בשריר. הבדיקות של האורוגוואי שנפצע במהלך הניצחון על אטלנטה 1:2, מצאו שהפגיעה החוזרת של השחקן, שרק התאושש מפציעה דומה, חמורה משחשבו תחילה.

קנבארו: "אני לא מאמין שאצליח לשחזר את היכולת מ-2006" ("הארץ")

פאביו קנבארו בבעיה. "אני לא מאמין שאוכל לשחזר את היכולת שלי מ-2006, זה יהיה קשה מאוד בגלל שזאת היתה שנה נפלאה", אמר שחקן השנה בעולם לאתר הרשמי של ריאל מדריד. "זכיתי באליפות באיטליה ובגביע העולם, זה חלום של כל כדורגלן. קיבלתי שני פרסים אישיים יוקרתיים, אבל כולם מצפים להמון ואם אני עושה טעות כולם מקללים אותי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully