וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה, דייויד בלאט?

3.1.2007 / 21:56

בנטון טרוויזו של בלאט המשיכה להפסיד, הפעם 70:58 לאולקר. פנאתינייקוס עדיין מושלמת אחרי ניצחון על לובליאנה, ניצחון גם לצסק"א

המחזור העשירי ביורוליג יצא הערב (רביעי) לדרך עם ניצחון קליל של צסק"א מוסקבה 58:78 על פו אורטז. בבית ב' של מכבי תל אביב המשיכה פנאתינייקוס בדהרה המטורפת שלה כשניצחה 74:83 את אולימפיה לובליאנה. גם חובנטוד בדאלונה המשיכה בכושר הטוב שלה מהשבועות האחרונים, וניצחה את פרטיזן בבלגרד 74:83. בנטון של דייויד בלאט המשיכה לשקוע והפסידה 58:70 לאולקר. ברצלונה מחצה 67:84 את ז'לגיריס, אריס סלוניקי גברה 72:80 על נאפולי, וטאו ויטוריה לא התקשתה מול קלן עם ניצחון 68:97.

פנאתינייקוס - לובליאנה 74:83

הקבוצה של אוברדוביץ' עדיין מושלמת גם אחרי המחזור העשירי, והפעם הם אפילו עשו את זה ללא מייק באטיסט הפצוע. לובליאנה הגיע למשחק ממעמקי המקום האחרון בבית, ולאחר שפיגרה בעשר נקודות בהפסקה ובתשע נקודות בסיום הרבע השלישי, נדמה היה שהמשחק הולך לניצחון קל של פאו, אבל האורחים מסלובניה התעקשו לגרור את יריביהם למשחק צמוד, וסל של איביצ'ה יורקוביץ' שלוש דקות לסיום הקטין את התוצאה ל- 69:71, אבל כאן נגמר ללובליאנה האוויר, והיוונים לחצו על הדוושה, רצו ל- 3:14 ורשמו את הניצחון העשירי בעשרה משחקים.

קוסטאס צארצאריס הוביל את פאו עם 17, ריימונאס שישקאוקס ודימוס דיקודיס תרמו 13 כל אחד. תימו ראניקו קלע 18 ללובליאנה, מרקו מיליץ' סיים עם 12 נקודות, אבל גם שמונה איבודים.

פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה 83:74

הקטלונים השיגו ניצחון חוץ מרשים, שנתן להם יתרון אדיר על יריבתם בקרב על המקום השלישי, ובכושרה הנוכחי נראה שהיא יכולה גם להיאבק עם מכבי על המקום השני. דווקא הסרבים נראו בדרך הבטוחה לניצחון כשהוליכו במשך שלושה רבעים, אבל רבע אחרון ענק של 19:32 נתן לבדאלונה את הניצחון. רודי פרננדז המשיך בהצגות האישיות שלו, ורשם 26 נקודות שכללו חמש שלשות. אלמר בנט הוסיף 14 משלו. אנדי בטס חזר מהיעדרות של שישה משחקים ותרם ארבע נקודות, בדיוק כמו ריקי רוביו הצעיר, שהוסיף גם ארבע חטיפות.

אולקר - בנטון טרוויזו 58:70

בעוד שבליגה האיטלקית בנטון סופגת מכה אחרי מכה (כולל תבוסה לסיינה בשבת האחרונה), ביורוליג הם עוד הצליחו פחות או יותר לעמוד על הרגליים ולשמור על המקום השלישי בבית. הערב הכשלונות רדפו אחרי בנטון גם לאירופה, והיא רשמה את הפסדה הרביעי העונה. המחצית הראשונה התנהלה ברובה ביתרון קטן לטורקים, בעיקר תודות לארבע שלשות של וויל סולומון. ברבע השלישי הצליחה אולקר למתוח את ההפרש אל מעבר לעשר נקודות, וברבע האחרון ניצחונה כבר לא הוטל בספק. קספארס קאמבלה הוביל את הקלעים עם 23 נקודות, סולומון סיים עם 18. מרקו מורדנטה הוביל את בנטון, ששיחקה ללא מרקוס גורי הפצוע, עם 15 נקודות.

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 67:84

בארסה הבטיחה בקלות את מקומה בשלב הבא עם ניצחון על הליטאים, שהפסידו כבר שמונה משחקים ברציפות. ברצלונה חסרה את הרכז האיטלקי ג'אנלוקה באזילה הפצוע, אבל מיכאליס קאקיוזיס עם 15 נקודות ושש חטיפות, ומאריו קאסון עם 15 ושמונה ריבאונדים הספיקו בשביל הניצחון. מהצד השני, היעדרותו של מרקו מיליץ' הייתה הרבה יותר כואבת לז'לגיריס, שקיבלו 18 נקודות מיונאס מאצ'יוליס.

צסק"א מוסקבה - פו אורטז 58:78

בסיבוב הראשון הצרפתים הנחילו לאלופת אירופה את הפסדה היחיד ביורוליג העונה, והחבורה של אטורה מסינה חיפשה נקמה. צסק"א הוליכה מהפתיחה, ירדה למחצית עם יתרון של 20:30 והגדילה אותו במהלך הרבע השלישי, בו אורטז כבר נפלה מהרגליים, והרבע האחרון שוחק לפרוטוקול בלבד. עם הניצחון סגרה צסק"א שנה שלמה ללא הפסד ביתי באירופה. דייויד ואנטרפול הוביל את צסק"א עם 16, 5 ו-5. ג'יי אר הולדן הוסיף 13 וטראג'ן לאנגדון צלף 12. סי סי האריסון הוליך את המפסידים עם 13.

אריס סלוניקי - נאפולי 72:80

היוונים עם ניצחון חשוב ביותר בדרך לטופ 16, נאפולי מנגד יכולה לחזור להתרכז בליגה האיטלקית. ג'רמייה מייסי כיכב באריס עם 22 -12 קרשים, אלכס סקיילס סיים עם 17. אנזו סיסיי קלע 20 למפסידים, ג'יי לראנגה הוסיף 16.

טאו ויטוריה - קלן 68:97

הבאסקים כבר עם תשעה ניצחונות רצופים ביורוליג, ורצף המשחקים הביתיים שלהם ללא הפסד באירופה עומד על 22. לקלן, לעומת זאת, זה היה ההפסד החמישי ברציפות. איגור ראקוצ'ביץ' בלט עם 22 בטאו, זוראן פלאניניץ' עזר לו עם 18. עמנואל מקלרוי הוביל את הגרמנים עם 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully