וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים מלפפון באיטלקית?

3.1.2007 / 19:23

חלון ההעברות האירופאי תפס גם את ארץ המגף. בין השאר: אינטר רוצה את ז'ילברטו סילבה ומילאן בעקבות אלשנדר פאטו וקארה

עונת המלפפונים הנוכחית תפסה גם את איטליה, איך לא. בגאזטה דלו ספורט נטען בימים האחרונים שמאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, מעוניין להחתים את קשרה הברזילאי של ארסנל, ז'ילברטו סילבה. הגאזטה טען כי אינטר כבר יצרה קשר עם ז'ילברטו כדי להודיע לו על התעניינותה.

אינזגי מתוסכל

פיליפו אינזגי הותיק מודה שייבחן את עתידו במילאן בסוף העונה, אבל טוען כי לא יפרוש. אינזגי בן ה-33 לא זוכה ליותר מדי אמון העונה ממאמן הרוסונרי, קרלו אנצ'לוטי. "זה הכדורגל. אני רוצה לסיים את הקריירה במילאן ואני יודע שאני לא יכול לשחק תמיד", אמר סופר פיפו, אבל הוסיף: "קיבלתי על עצמי את התפקיד של שחקן מחליף, אבל אני רוצה להרגיש שהקבוצה צריכה אותי".

בינתיים מילאן ממשיכה להתעניין בקשרה הצעיר של אינטרנסיונאל הברזילאית, אלשנדר פאטו. באיטליה מספרת התקשורת כי הקבוצה תגיש הצעה בשווי של קרוב ל-10 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-17. גם בלם אינטר, קארה, עשוי להגיע למילאנו.

מרקו אמליה האריך את חוזהו בליבורנו

שוער ליבורנו, מרקו אמליה, האריך את חוזהו בקבוצה מטוסקנה. השוער הבינלאומי בן ה-24 הפך לאחת מהסחורות המבוקשות באיטליה ומילאן ויובנטוס הוזכרו כמועמדות לרכוש אותו. גם שמה של ליברפול עלה בהקשר דומה.

* אודינזה מינתה את לואיג'י דה אגוסטינו כמאמנה החדש. הסיפור באודינזה הוא די מוזר והמאמן הקודם ג'אובני גלאונה נשאר בקבוצה. דה אגוסטינו יעבוד לצידו ולמעשה יהיה איש הקשר בין גלאונה לשחקני הסגל.

* אנג'לו פרוצי, שוערה הותיק של לאציו, יודיע להנהלת הקבוצה על תכניותיו בהמשך החודש. בלאציו היו רוצים לראות את השוער, שיהיה בן 37 בחודש הבא, ממשיך עונה נוספת, אבל זה טרם החליט ולאחרונה סיפר שיתכן שיפרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully