וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "פיטורי גוטמן מדרדרים את תרבות הכדורגל"

לי בוץ

3.1.2007 / 18:27

אלי כהן מפגין אחוות מאמנים ותוקף את דניאל יאמר: "מה שנעשה היום שבר כמה שיאים". במכבי ת"א טוענים שאין להם עניין במרטין פראסידו

מכבי תל אביב המשיכה היום (רביעי) בהכנות למשחק החוץ החשוב מול מ.ס. אשדוד בשבת (17:20). סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של אלי כהן, כשהשחקנים ששיחקו אמש 90 דקות מול מכבי נתניה בגביע הטוטו ערכו אימון שחרור קל בלבד. מכבי ממשיכה לנדוד למגרשי אימון חלופיים בעקבות שזרוע דשא במתחם האימונים בקרית שלום, ולאחר שהיום התאמנו הצהובים פעם נוספת בשכונת התקווה, מחר הם צפויים להתאמן באצטדיון בראשל"צ. ביום שישי יחזרו השחקנים לקרית שלום לאימון המסכם לקראת שבת.

"אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה תוססת שרצה הרבה קדימה וכובשת", אמר אלי כהן בסיום האימון. "היא הלהיט החם של הליגה. בשני המשחקים האחרונים לא היינו טובים, לא ייצרנו מצבים ולא כבשנו, אבל אתמול הייתי מרוצה מהמשחק שלנו ומהעובדה כבשנו חמישה שערים ויצרנו מצבים והזדמנויות. ביום שבת יספיק לי שער אחד".

המאמן לא מודאג מהעובדה שקבוצתו לא ניצחה כבר שלושה משחקים רצוף: "קשה להיות בשיא כל הזמן, והמרחק עד לסיום העונה גדול מאוד. שום דבר עדיין לא נקבע, אבל אם הפער בצמרת יגדל נהיה בבעיה".

על חיזוק בחלון ההעברות בינואר אמר כהן: "נושא דולי ג'ונסון מוקפא כרגע, אבל יש לנו אפיק מסוים לשחקנים אחרים. כרגע אין שמות או משהו ספציפי. נקווה להתחזק עד לשבוע הבא". על לירן כהן: "לירן לא רוצה לשחק פה, הוא רוצה להעביר את הזמן עד לסוף העונה. אם הוא היה רוצה לשחק הוא היה מראה שהוא משקיע ורוצה, אבל אני ראיתי שלא אכפת לו. הוא פשוט לא רוצה לשחק בקבוצה הזאת".

כהן התייחס גם לפיטוריו של מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן: "המצב של המאמנים בכדורגל שלנו זה דבר מאוד מצער, ומה שנעשה היום שבר כמה שיאים. לא זו הדרך לסיים קשר עם מאמן, וזה לא מוסיף כבוד לבעלים. אם רוצים להיפרד, יש דרך לסיים את הקשר. זה לא יפה וצריכים לעצור את זה. זה מחלחל לקהל ומדרדר את כל תרבות הכדורגל".

ארז מסיקה, ששיחק אמש חצי שעה בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, דיבר על החזרה המחודשת שלו למגרשי הכדורגל לאחר שבע חודשים ביציע: "עברתי תקופה קשה. התפר שלי נפתח אחרי הניתוח ולכן החזרה שלי התעכבה בחודשיים, אבל עכשיו הכל מאחוריי". על המפגש מול אשדוד בשבת אמר השחקן: "אשדוד קבוצה מצויינת שכובשת הרבה, אבל אנחנו נגיע מוכנים כמו בכל משחק וניתן את הכל".

במכבי מיהרו אמש להכחיש כי הם מתעניינים בחלוץ האורוגוואי, מרטין פראסידו, הנבחן במכבי נתניה. "הפרסומים אודות התעניינות מכבי ת"א בחלוץ האורוגוואי אשר נבחן בנתניה ואף שיחק נגדנו בגביע הטוטו אינם נכונים", אמר לוני הרציקוביץ' לאתר הרישמי של המועדון. "יתכן כי גורמים שונים הקשורים בנושא מעוניינים לקשור את שמה של מכבי ת"א על מנת להעלות את ערך העסקה. השחקן הגיע על מנת להיבחן בנתניה ולכן קשירת מכבי ת"א אינה במקום".

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הטיל היום קנס כספי של עשרת אלפים שקלים על הקבוצה בעקבות רימון העשן שנזרק מיציע אוהדיה במשחק מול בית"ר ירושלים לפני כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully