וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר, אתה יכול לחזור מאילת

3.1.2007 / 17:21

למי שלא שם לב, פליטת פה של ראובן עטר במסיבת העיתונאים הוכיחה שיאמר לא הכין שיעורי בית. כמה נקודות חשובות על מה שהיה, ויהיה. וגם, מה היה התפקיד האמיתי של מרקו בלבול?

1. למסיבת עיתונאים צריכים להגיע מוכנים. לתאם עמדות בין המאמן, למנכ"ל, לשאר חברי ההנהלה. ככה זה קורה בדרך כלל. לא במכבי נתניה. "לדניאל יאמר לא היה זמן לשוחח עם גוטמן. הוא היה בחופשה באילת", טענו במכבי נתניה. לא עברה דקה, וראובן עטר "טעה", כשהעמיד את הדברים על דיוקם. "רק הבוקר דיברתי עם יאמר", ענה המאמן על השאלה האם הוא חתר תחת גוטמן, כפי שפרדי דוד חתר לכאורה תחתיו, במכבי הרצליה. יאמר, ככה התלמידים שלך מכינים שיעורי בית?

2. לא כך מתנהגים למאמן שפוטר. המנכ"ל, קובי בלדב, היה חייב לספר לגוטמן על ההחלטה בארבע עיניים ולשמוע את דעתו, ולא לזמן אותו לשיחה שהתוכן שלה כבר הודלף לתקשורת. דיני נפשות, קוראים לזה.

3. בעלים של קבוצת כדורגל לא יכול לשחות בבריכה באילת בזמן שמתרחשת מהפכה בעסק הפרטי שלו. זה בסדר, עכשיו הוא כבר יכול לחזור. גוטמן קלט את המסר. בקשר לחוזה של העונה הבאה, אני מתכוון.

4. אברי מונצ'ר. על רקע מה בדיוק פוטר מאמן הכושר? זה מעניין. הרי בהנהלה טענו שהוא אחד ממאמני הכושר הטובים בארץ, לא? אם אתם באמת רוצים את התשובה הנכונה, אולי כדאי שתשאלו את אייל ברקוביץ'. שטראובר, בקרוב אצלך.

5. מרקו בלבול. לאלו שעדיין לא הבינו, הגיע הזמן לפתוח את הקלפים: בלבול לא שימש כעוזר מאמן במכבי נתניה. על פי סיכום בשתיקה, בלבול היה אחראי על הסקאוטינג ולא היה מעורב כמעט בכל הנוגע לשיטת המשחק, שחרור שחקנים וכו'. אז למי שתהה מדוע עוזר המאמן לא דיבר עם התקשורת לאחר מסיבות העיתונאים, זאת התשובה. בלבול היה איש הקשר המתווך בין סוכני השחקנים למועדון. חוץ מזה, הוא גם חבר של ברקוביץ', לא? סתם תירוץ.

6. המהפכה בהרכב הקבוצה לא תאחר לבוא. המרוויחים העיקריים מכך הם ישראל זביטי וגולן חרמון, שאותם עטר מעריך מאוד. אמיר טגה לא יחסיר דקה. הוא הבאנקר הכי גדול בקריירה של עטר המאמן. חוץ מזה, מכבי נתניה תחזור לשחק עם שני חלוצים, כמו שעטר אוהב. אבל צריך לזכור, יצירתיות בחלק ההתקפי לא תספיק, צריך גם ניצחונות.

7. אלן מסודי הוריד את הגרביים כשיצא מאימון מכבי חיפה. הוא מחכה שמישהו יזרוק לו אחרות, בצבע צהוב. עטר, תתקשר בעצמך לרוני לוי. אלן מחכה.

קטנה: עכשיו, כשראובן עטר כאן, תם ונשלם עידן אייל ברקוביץ' במכבי נתניה. הרוח שהוא השאיר כאן חלפה ונראה כי פליטי מכבי תל אביב רק יפסידו מכך. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully