וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר וכפ"ס בדרך לחצי גמר גביע הטוטו

3.1.2007 / 16:58

הקבוצה מהבירה ניצחה 0:3 את מכבי פ"ת. חניכיו של אלי אוחנה גברו 1:2 על אשדוד. כפ"ס הציעה לאורן נסים הארכת חוזה, גם עטר מעוניין

בית"ר ירושלים ניצחה הערב את מכבי פ"ת 0:3 במשחק במסגרת המחזור השמיני בגביע הטוטו. לבית"ר בכלל וליוסי מזרחי בפרט, הייתה זו נקמה קטנה בקבוצה שניצחה אותם בליגה לפני מספר שבועות.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים מאוד חסרים, אבל הרמה של השחקנים המחליפים של בית"ר ירושלים קצת יותר גבוהה מזו של שאר הליגה. אתם יודעים איך זה. גל אלברמן כבש לזכות בית"ר בדקה ה-33, מיכאל זנדברג הכפיל בפנדל רבע שעה לסיום ועמית בן שושן חתם את התוצאה בדקה ה-84. 0:3 בסיום. לבית"ר, כמו גם להפועל כפ"ס, 5 נקודות יותר מלהפועל ת"א ומשחק עודף, ונקודת הזינוק שלה לחצי הגמר מצוינת.

רונן קצב, סוכנו של טוטו תמוז, אמר היום כי קבוצה גדולה באנגליה עוקבת אחרי החלוץ הצעיר. קצב הוסיף: "אספניול הספרדית כבר רצתה להחתים אותו בקיץ האחרון, אבל הוא העדיף לחכות ולראות מה קורה עם הגיוס שלו. בינתיים הוא אפילו לא קיבל צו ראשון. אם באמת תגיע הצעה מאנגליה, יכול להיות שנלך עליה ולא נחכה יותר לצה"ל".

קצב הוסיף: "זה דבר ידוע שלטוטו יש סעיף שחרור של מיליון יורו מבית"ר, ככה שהסכום שקבוצה תהיה צריכה לשלם על מעבר שלו לא יהווה בעיה".

הפועל כפ"ס - אשדוד 1:2

מ.ס אשדוד קיוותה להמשיך את רצף ההצלחות מליגת העל גם בגביע הטוטו, כבר הוליכה 0:1 אבל בסופו של דבר הייתה זו מוליכת בית ב', הפועל כפר סבא, שיצאה עם כל הנקודות אחרי ניצחון דרמטי 1:2.

בדקה ה-8 מסאי דגו החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים, ומשה בן לולו הבקיע את שער היתרון של האשדודים בדקה ה-30. 55 דקות עברו עד שער השוויון של יעוזה אבו בקרי, ופנדל של אורן נסים בדקה ה-90 ממש חתם את המהפך הדרמטי שקבע 1:2.

כפר סבא הציע לנסים הארכת חוזה, עטר כבש מגשש (מאת איציק יצחקי)

לאחר הניצחון על אשדוד, ששם את כפר סבא עם רגל וחצי בחצי גמר גביע הטוטו, הציע מנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, לחלוץ אורן ניסים להאריך את חוזהו בעונה נוספת. החוזה הנוכחי של השחקן, שהגיע לכפר סבא לפני שנה וחצי ממכבי נתניה תמורת שבעים אלף דולר, מסתיים בקיץ הקרוב. לוואלה! ספורט נודע כי במקביל גישש אצל נסים מאמנה הטרי של מכבי נתניה, ראובן עטר. עטר מעריך מאוד את החלוץ, אותו אימן בקדנציה הקודמת שלו בעיר היהלומים.

נסים לוואלה! ספורט: "אכן הוצע לי להאריך את החוזה, ואני אשיב בחיוב". נסים סירב להתייחס להצעה שקיבל מנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully