וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון תומאס חתם בגבעת שמואל

שגיא ניר

3.1.2007 / 16:06

אקס מכבי, ששוחרר בשבוע שעבר מצסק"א סופיה, ישחק עבור נועלת הטבלה: "החלמתי לחלוטין מהפציעה, ואני שחקן חכם יותר"

דיון תומאס חתם היום (רביעי) אצל סוגרת הטבלה גבעת שמואל. הסנטר שוחרר לאחרונה מצסק"א סופיה, כחלק מהמגמה לזרוק את הגרעין הישראלי ואת המאמן יעקב ג'ינו. עירוני אשקלון ניסתה להחתימו בתחילת העונה, אך תומאס ברח לה לסופיה.

אחרי ששוחרר תומאס מצסק"א נאמר כי עליו מאמציו זוכים להערכה, אך "הבדיקות הרפואיות האחרונות מוכיחות כי השחקן לא מתאים לצרכים הפיסיים הנדרשים ממנו". השחקן, שקלע 8.5 נקודות וקטף 3.1 ריבאונדים ב-11 משחקים, היה בורג חשוב בהצלחתה של צסק"א בליגה המקומית, אבל שוחרר יחד עם ישראל שיינפלד ואבי סוכר.

"החלמתי לחלוטין מהפציעה, תודה לאל", אמר תומאס בצ'ט בפורום 'הלב הצהוב'. "אין לי שום בעיה, אני לא חושב שזה משפיע על המשחק שלי בשום צורה שהיא, אני היום שחקן יותר חכם. אני עדיין מטביע וקופץ ורץ כמו לפני הפציעה".

תומאס (2.06, בן 36 בחודש הבא) שיחק במכבי ת"א בעונות 2004-2005, והיה אחד המרכיבים החשובים בשתי הזכיות של הקבוצה בגביע היורוליג. לקראת סיום העונה השניה שבר את רגלו, ובקיץ 2005 שוחרר. גבעת שמואל, ששיחררה לאחרונה את טונג'י אוואג'ובי, תקווה שתומאס הישראלי ייתן לה תרומה של זר וישתף פעולה עם ווין וואלאס, שעד עתה ישב דקות רבות על הספסל בשל פציעה ובשל החוק הרוסי. שני הזרים האחרים של הגבעה הם ג'יי סטרייט ובו דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully