וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה בדרך לוויאריאל

3.1.2007 / 13:27

הצוללת הצהובה רוצה את החלוץ. בברצלונה שוקדים על שיפוץ האצטדיון, גאגו יערוך את הבכורה בריאל מול דפורטיבו ביום ראשון

ויאריאל מעוניינת בחלוץ ברצלונה חאבייר סביולה, שמסיים את חוזהו ביוני. מאמן הצוללת הצהובה מנואל פלגרינו לא רוצה לחכות מכיוון שאנטוניו גואיירה התווסף לרשימת הפצועים הארוכה של המועדון. הארגנטינאי צפוי להשלים את המעבר במהלך חלון ההעברות של החורף, שהחל עם תחילת השנה החדשה.

"זה לא טוב לכדורגל שסביולה לא משחק בברצלונה", אמר פלגריני. "אני לא יודע מה הסיבות שהוא לא רואה מגרש בברצלונה, אבל הוא שחקן נהדר שיכול להצליח בכל מקום".

עוד מברצלונה: במועדון מעוניינים להציג בספטמבר 2007 את הפרויקט החדש לשיפוץ והרחבת הקמפ נואו, ולשם כך תיערך תחרות שבסיומה תיבחר ההצעה הטובה ביותר. באותו חודש יציינו 50 שנה לאצטדיון המפואר, כשהכוונה להוסיף 15 אלף מושבים ל-98 האלף שכבר קיימים בו.

אגב, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו טוען כי התקשר בקיץ לברצלונה כדי לעניין אותם בשירותיו של הקשר, אולם הקטלונים טענו כי הם מתכוונים להחתים את תיירי הנרי. בסופו של דבר הנרי נשאר בארסנל ורונאלדו במנצ'סטר, במדיה כבש עד כה 12 שערים. "יונייטד לא תוותר עליו עכשיו בעבור שום הון שבעולם", אמר.

גאגו יערוך את הבכורה שלו בלבן, וייה נראה באנפילד

חדשות נוספות:

* פרננדו גאגו צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי ריאל מדריד במשחק ביום ראשון מול דפורטיבו לה קורוניה בריאזור. טרם ברור אם יפתח בקישור או יעלה מהספסל.

* חלוץ ולנסיה, דויד וייה, שמאמן ליברפול רפא בניטז רוצה להביא לקבוצה, הגיע לאנפילד כדי לצפות בניצחון 0:3 של בולטון בשבת. וייה הגיע כאורח של אחד מהשחקנים הספרדים של המועדון האנגלי. ע"פ התקשורת בספרד, הוא צפוי להישאר בוולנסיה עד תום העונה.

* איבן קאמפו, שמשחק בקישור של בולטון, יעבור בשבוע הבא לאתלטיק בילבאו בתמורה ל-2.5 מיליון יורו, שעשויים לסיע למועדון להשאיר את טל בן חיים. העזיבה של קמפו עשויה לסייע לעידן טל לקבל יותר דקות.

* חוליו מורנו יהיה עוזרו של לואיס פרננדז בבטיס, אחרי שעזב את תפקידו כמנהלה של קבוצה צרפתית בליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully