וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מרטין פרלמן חוזר לארגנטינה

לי בוץ

3.1.2007 / 13:32

היהודי ארגנטינאי שנבחן בוולפסון ימתין עד שתתקבל החלטה לגביו. שחקן בקבוצה: "הוא שחקן בינוני שלא צריך לשחק על חשבון הצעירים שלנו"

מרטין פרלמן, היהודי-ארגנטינאי שנבחן בהפועל ת"א בשבוע האחרון, חוזר לארגנטינה עד שהקבוצה תקבל החלטה האם להחתימו. פרלמן, שהציע את עצמו למבחנים בוולפסון, לא ייחשב לזר במידה ויוחלט להחתימו ובשל עלותו הזולה והרצון של יצחק שום להרחיב את סגל השחקנים שלו לקראת ההתמודדות בגביע אופ"א לצד מאבקי הליגה, נראה היה כי הוא יוחתם בקבוצה.

עם זאת, אמש (שלישי) בניצחון על בני יהודה במסגרת גביע הטוטו (0:2) שיחק פרלמן 58 דקות בהן כמעט ולא נגע בכדור ובעיקר הציג יכולת מאכזבת. "הוא הרשים אותי יותר באימונים", אמר שום לאחר המשחק, "אך אני עדיין חושב ששווה להשקיע בבחור הצעיר הזה". בינתיים, הודיעו בקבוצה לשחקן כי יצרו איתו קשר ברגע שתתקבל ההחלטה לגביו.

שחקנים בקבוצה מתקשים להסכים עם שום לגבי הארגנטינאי, שלטענת המאמן הסיבה ליכולתו החלשה במשחק אמש היא העובדה שהוא לא שיחק או התאמן במשך חודשיים. "הוא שחקן בינוני ובתור זר בטוח שאין לו מקום בליגת העל", אמר אחד השחקנים האדומים לוואלה! ספורט. "אולי בגלל שהוא יהודי ולא נחשב לזר הוא יכול להיות חלק מהסגל שלנו, אבל לא יותר מזה. הוא לא אנטי כדורגל, אבל אין סיבה שהוא יקבל דקות משחק על חשבון הצעירים שלנו".

נבחן אחר, היהודי-רוסי דניאל גרדינב, שבדומה לפרלמן הציע את עצמו לקבוצה ובמידה ויוחתם לא ייחשב לזר, לא הגיע לאימון הבוקר של הקבוצה מאחר ועבר בדיקות רפואיות. חאבייר פאאס, שקיבל הארכה לחופשת חג המולד על מנת שיוכל לשהות עם אשתו ההרה בארגנטינה, אמור לנחות מחר בישראל. פאאס יצא למולדתו לאחר משחק ההשלמה מול מכבי הרצליה והחמיץ מאז את משחק הליגה מול הכח עמידר ר"ג ואת משחק גביע הטוטו מול בני יהודה. מי שמילא את מקומו בהרכב בשני המשחקים הללו הוא יוסי ביטון, שעשוי לחזור לספסל כבר בשבת, כשהאדומים יפגשו בפעם השנייה בתוך שבועיים את מכבי הרצליה (15:10).

המשחק בשבת יהיה הראשון מבין שני משחקי הבית הקרובים של הפועל ת"א בהם שערים 4-5 יהיו סוגרים לקהל. זאת, כמובן, בעקבות העונש שספגה הקבוצה לאחר רימון ההלם שנזרק אל כר הדשא במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים ופצע קלות את הקפטן יוסי אבוקסיס. המנויים לשערים הללו יחולקו בין שערים 7 ו-8, כחלק מהשגת המטרה בעונש - להפריד את הגוש החזק של האוהדים.

קשר נבחרת פרו, רינאלדו קרוסאדו, עשוי להגיע לארץ בסוף השבוע על מנת להיפגש עם אנשי הפועל ת"א. קרוסאדו, שזכה לפני קצת יותר משבוע באליפות פרו עם קבוצת אליאנסה לימה, מעדיף לעבור לשוויץ, שם הוא מחוזר על ידי גראסהופרס, אך האדומים יעשו מאמצים על מנת להביאו לוולפסון. לעומתו, המו"מ עם החלוץ הברזילאי ברונו פוגסה מקבוצת קסנטי ביוון תקוע בעקבות פערים כספיים, וספק עם הצדדים יצליחו לגשר על העניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully