וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר נגד גוטמן, האוהדים נגד אוקוצ'ה

רומן רוזנבלט

3.1.2007 / 11:26

"הוא מתייחס אליי כמו שחקן נוער", אמר השוער, לאחר שספג חמישייה ממכבי ת"א. אוקוצ'ה לכמה אוהדי נתניה: "אסגור איתכם חשבון בחוץ"

הכותרות סביב מכבי נתניה אחרי המשחק בגביע הטוטו נגד מכבי ת"א שוב היו בנושא פרשת גוטמן-שטראובר. כאילו שהיו חסרות לו צרות, שטראובר חזר הערב (שלישי) מחופשת המחלה שלו אל בין הקורות של נתניה במשחק גביע הטוטו מול מכבי ת"א וחטף חמישיה בהפסד 5:2.

קפטן הקבוצה הפך ברגע אחד לאויב של כולם. האוהדים עמדו ביציע ולא הפסיקו לקלל, הם גם חיכו לו ביציאה מהמגרש. שטראובר עצמו לא הסתיר את חוסר שביעות רצונו (בלשון המעטה) מהיחס לו זכה מהמאמן אלי גוטמן ובירידה מהמגרש אמר למנכ"ל קובי בלדב: "תראה מה הוא עושה לי". בלדב התעמת איתו ואמר לו: "עדיף שתשב בשקט".

כמה דקות מאוחר יותר, בחדר ההלבשה, שטראובר השתפך בפני חבריו לקבוצה ואמר: "אלי גוטמן מתייחס אליי כמו אל שחקן נוער בן 16. כמה אני יכול להמשיך ככה?".

יחד עם הביקורת שנשמעה בקבוצה הערב על יכולתו של שטראובר, היו גם שחקנים שטענו שבמצב שנוצר בשבוע וחצי האחרון השוער הראשון של נתניה עד לא מזמן מתפקד בתנאים מאוד קשים, שפוגעים בביטחון שלו. על המשחק אמרו שחקנים בקבוצה: "כולם שיחקו היום גרוע, אם זה היה שחקן כזה או אחר זה לא היה מגיע לתבוסה כזו. מכבי תל אביב שלטו הרבה יותר בכדור ולכן ניצחו".

גם לגבי הקהל היה להם מה לומר כששחקן בקבוצה אמר: "הרבה אנשים בקהל לא מבינים מה זה כדורגל כשאתה על הדשא. יש שחקנים שלוקחים מאוד קשה את הקללות שלהם וזה פוגע בהם. אני מקוה שכל השחקנים ישכחו ממה שהיה פה מהר, כדי שיוכלו לתקן את הרושם שנוצר היום במשחק מול כ"ס ואם ננצח, כולם ישכחו את מה שהיה היום".

"אני אסגור איתך חשבון בחוץ" (איציק יצחקי, חדשות נתניה)

אוהדי מכבי נתניה עשויים לפנות בימים הקרובים להנהלת הקבוצה בדרישה להשעות את החלוץ עבדול סאמד אוקוצ'ה. הסיבה: האוהדים טוענים שאוקוצ'ה הפנה לעברם במהלך המשחק אצבע משולשת, לאחר שקראו לו לעזוב את המועדון, ולקינוח גם איים עליהם.

לפי גירסת האוהדים, בסיום המשחק התקרב אוקוצ'ה לעבר היציע המערבי בקופסה ואמר לאחד מהם: "אני אתפוס אותך בחוץ ונסגור חשבון". האוהד, יקי גלאם, אמר הבוקר (רביעי): "במהלך המשחק לא הפננו לאוקוצ'ה כל הערה גזענית, אולם נכון הוא שצעקנו לו 'לך הביתה'. הוא הגיב בתנועה מזלזלת ואצבע משולשת.

"בסיום המשחק הוא ניגש לעברנו וחששנו שהוא מתכוון להיכנס ליציע על מנת לתקוף אותנו, אבל אז הוא ביקש ש'נסגור חשבון' בחוץ. אני לא מבין איך שחקן כדורגל שמרוויח אלפי דולרים בחודש יכול להתנהג בצורה כל כך מבישה כלפי האוהדים. אנחנו בהחלט מצפים להתנצלות מהשחקן".

ואם זה לא מספיק, מסתבר שבין שחקני הקבוצה קיים ויכוח בנוגע למספרי החולצות. לפני המשחק בשבת מול מכבי ת"א (0:0) פנה אופיר חיים לאלי גוטמן, אז עוד מאמן מכבי נתניה, ואמר כי איננו מוכן לשחק עם המספר 36 ודרש את המספר 18. אולם המספר 18 שייך למזואה אנסומבו. האחרון הסכים לוותר על החולצה מספר 18 רק אם יקבל את החולצה מספר 8, בה שיחק בעבר במדי בית"ר ירושלים.

הבעיה הייתה שהספרה 8 אהובה על שי בירוק. לאחר בקשה של הקבוצה הסכים בירוק לוותר על 8 לטובת אנסומבו, אבל לא הסכים לעבור ל-36 והעדיף מספר אטרקטיבי אחר. בסופו של דבר הציעו לו את 11. גורם בקבוצה: "אפילו מכנס שיחק עם המספר הזה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully