וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מנצ'סטר יונייטד פישלה בגדול"

3.1.2007 / 9:40

אפילו אחרי עוד תיקו של צ'לסי מתפנה המנג'ר לתקוף את היריבה: "בהתחשב בפציעות שלנו, הם היו צריכים לפתוח פער גדול יותר"

צ'לסי לא מצליחה לנצח, אבל אפילו אחרי ה-0:0 בחוץ מול אסטון וילה, ז'וזה מוריניו לא שוכח לפתוח את הפה. אם היעד הוא אלכס פרגוסון - מה טוב.

"מנצ'סטר יונייטד פישלה בגדול. הייתה לה הזדמנות לפתוח עלינו פער גדול יותר משש נקודות. בהתחשב בבעיות ובפצועים שיש לנו, הם היו צריכים להיות ביתרון של 10,12,14 נקודות עלינו. אני שמח שהם רק 6 הפרש מאיתנו. 6 נקודות זה כלום".

מוריניו המשיך לתקוף: "הם לא לקחו נקודות מווסטהאם וניוקאסל. אלה קבוצות שצריך לנצח. ג'ון טרי, אריאן רובן ופטר צ'ך יהיו מוכנים לשחק מאוד בקרוב, ככה שהכל נראה טוב. טרי יחזור ב-13 בינואר בוויגאן, ושבוע אחריו רובן אמור לחזור נגד ליברפול".

ואם זה לא מספיק, מוריניו מתבכיין גם על המחירים בשוק ההעברות. "אנשים מריחים את השם 'צ'לסי' ומייד מעלים את המחיר. הם חושבים שאנחנו טפשים. אני מעדיף לשים את העוזר שלי בן ה-55 במרכז ההגנה". המאמן התייחס בעיקר לבלם מנצ'סטר סיטי, מייכה ריצ'רדס, ש-18 מיליון ליש"ט שצ'לסי הציעה לא מספיקים לקבוצתו.

עתידו של חאליד בולארוז', המגן ההולנדי של צ'לסי, לא היה ברור לפני המשחק, אבל עכשיו הוא ברור מאוד: הוא לא ישחק ארבעה עד שישה שבועות. זאת בשל קרע חלקי ברצועות הברך.

אם לא די בביקורות מבית, גם בלם ארסנל, וויליאם גאלאס, ממשיך במלחמתו עם צ'לסי. הפעם תקף הצרפתי את ההחלטה לתת את החולצה מספר 13 למיכאל באלאק, כשהוא עוד היה שם, ואמר: "ההחלטה הזאת הייתה זלזול וחוסר כבוד כלפיי. כל העסקנות סביב מספר החולצה פשוט הפתיעה אותי".

באנגליה דווח כי מוריניו עוקב אחרי בלם דפורטיבו לה קורוניה, ז'ורז'ה אנדראדה, שחזר לאחרונה מפציעה בת כ-9 חודשים. צ'לסי עשויה לבקש להשאיל את הבלם הפורטוגלי לחצי עונה ולאחר מכן להחליט אם היא מעוניינת להמשיך את ההתקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully