וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה חוזר רענן מהחופש

מכבי ת"א המריאה לרומא, והמאמן מרוצה ממנוחת שחקניו ומהחזרה של בורשטיין: "עשינו התקדמות גדולה, עם טל נתקדם שלב נוסף"

אף שההכנה למשחק היורוליג מחר (חמישי) מול לוטומאטיקה רומא הסתכמה במשחק אימון פנימי אחד בלבד ורחוקה מלהיחשב אידיאלית עבור אנשי מכבי ת"א, המריאה הבוקר (רביעי) סגנית אלופת אירופה לבירה האיטלקית הקפואה במצב רוח מרומם. המנהל מוני פנאן, ששב זה מכבר לפעילות, היה נמרץ כהרגלו והשכים קום לשדה התעופה, בעוד שטל בורשטיין המשתקם צפוי לדקות משחק ראשונות העונה.

"ההרגשה טובה, אבל יכול היה להיות נחמד יותר אם הייתי חוזר מול האוהדים שלנו בנוקיה", אמר בורשטיין טרם ההמראה. "מתרגש? לא, עדיין לא. אולי לפחות אגיע למשחק הבית הבא בכושר טוב יותר".

אל תתנו למאזן השלילי (6:3) להטעות אתכם: ב'פלאלוטומאטיקה' הביתי רומא מסוכנת, ובמכבי בהחלט מודעים לכך. את שלושת הניצחונות שלה ביורוליג רשמה רומא בבית, לעומת הפסד אחד למלאגה. במחזור היורוליג האחרון דילגה בקלילות יחסית מעל אולימפיה לובליאנה.

מאמן מכבי, נוון ספאחיה, נשמע חדור מוטיבציה. "אנחנו רוצים להמשיך בקו ההשתפרות מהמשחקים האחרונים. באתונה הפסדנו בגלל כמה טעויות, מול מלאגה נראינו עוד יותר טוב. עשינו התקדמות גדולה בזמן האחרון ועם טל נתקדם שלב נוסף. הפגרה באה לנו בזמן טוב. צברנו כוחות ועכשיו כולם מוכנים למשחק. גם רומא השתפרה וצירפה את מיירה צ'אטמן, שהוא שחקן נהדר, אבל אם נשחק הגנה טובה נוכל לקחת את המשחק".

"החזרה של טל היא בשורה מצוינת עבורנו", צהל ניקולה וויצ'יץ'. "רומא, כמו כל קבוצה אחרת, מאוד רוצה לנצח את מכבי, ונצטרך לתת הכל כדי לחזור עם ניצחון". ליאור אליהו, שהחמיץ את משחק היורוליג האחרון מול פרטיזן בלגרד עקב נקע בקרסול, שב לאיתנו ויעמוד לרשותו של ספאחיה. "הפסדנו בחוץ כמה משחקים שאסור היה לנו להפסיד", סיכם הפורוורד הישראלי. "עומדת לפנינו סדרה של משחקים חשובים, כמו משחק החוץ הבא בבדאלונה. אנחנו בטוחים בעצמנו ומקווים לפתוח את השנה האזרחית עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully