וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו שלישי ברציפות לצ'לסי

2.1.2007 / 23:34

הכחולים, לראשונה העונה, לא כבשו וסיימו בתיקו נגד אסטון וילה. הנרי חזר להרכב ארסנל ולא ריחם על צ’רלטון עם 0:4. ריינג’רס חזרה לנצח

המחזור ה-22 בליגה האנגלית ננעל הערב (שלישי) עם שני משחקים. המחזור עצמו נעל את משחקי חג המולד שהניבו ארבעה מחזורים בעשרה ימים. כעת תצא הליגה באנגליה לפגרה קצרה עד ה-13 בינואר.

צ'לסי הפצועה, אחרי ההתקפה של מוריניו על שחקניו, יצאה לברימינגהאם למשחק נגד אסטון וילה, אך סיימה בתיקו שלישי ברציפות, הפעם ללא שערים. ארסנל אירחה את צ'רלטון, עם אלן פארדיו, הוציאה עליה את העצבים מיום שבת עם 0:4 וטיפסה למקום הרביעי, על חשבונה של בולטון.

אסטון וילה - צ'לסי 0:0

ז'וזה מוריניו ירה לכל עבר אחרי משחק התיקו (2:2) בשבת נגד פולהאם. המאמן הפורטוגלי ניסה אולי להעיר את השחקנים שלו מתרדמת החורף שהם שקעו לתוכה, אחרי שמנ'צסטר יונייטד פתחה מהם פער בפסגה. אמש (שני) סיימה מנצ'סטר בתיקו (2:2 מול ניוקאסל) ומוריניו קיווה לסגור ל-4, אבל התקוות לא התממשו.

המנג'ר הפורטוגלי לא העלה את באלאק בהרכב. שון רייט פיליפס, אחריו מחזרות קבוצות רבות, עקב העובדה שהוא לא זוכה לדקות משחק רבות בכחולים פתח, אך לא היה במיטבו.

המיליונרים שלטו במשחק ללא עוררין החל מהדקה הראשונה והגיעו למצבים, אך החמיצו. בתוספת הזמן ניתנה לפרנק למפארד הזדמנות פז לכבוש, אבל הוא העיף את הכדור לשחקים.

התיקו השלישי ברציפות של צ'לסי מחזיר את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשש. החניכים של מוריניו לא כובשים לראשונה העונה.

ארסנל - צ'רלטון 0:4

התותחנים, שהפסידו במחזור הקודם לשפילד יונייטד, אירחו את האדיקס באיצטדיון האמירויות. אלן פארדיו השיג ארבע נקודות בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, אבל היום ארסנל הייתה גדולה על החניכים שלו.

שני דברים משמחים קרו לארסנל במשחק. הראשון, הוא חזרתו של תיירי הנרי. החלוץ הצרפתי, שנעדר עקב פציעה, חזר בגדול עם שער ובישול. הדבר השני הוא רובין ואן פרסי. לפני מספר ימים אמר עליו ואן באסטן כי הוא יהיה אחד הגדולים והחלוץ ההולנדי לא איכזב כשכבש צמד.

התותחנים פתחו בבליץ על שערו של סקוט קארסון, שוער צ'רלטון. בדקה ה-29 טרף מגינה הימני של צ'רלטון, סנקופה את הקלפים לפארדיו כשהורחק באדום, אחרי שהכשיל את רובין ואן פרסי ברחבה. הנרי ניגש לבעוט והעלה חיוך על פניהם של אוהדיו.

בדקת הסיום של המחצית קיבל המגן הימני של ארסנל, ג'סטין הויט, מסירה טובה מהנרי ושלח את הכדור לשער. 12 דקות בתוך המחצית השנייה נפסל שער של הנרי. בדקה ה-75 קיבלו התותחנים פנדל נוסף, אחרי שהנרי הוכשל ברחבה. ואן פרסי בעט וכבש. בדקת הסיום של המשחק שוב כבש ההולנדי. הפעם הוא קיבל כדור מפלמיני המחליף והקשית בקלילות מעל קארסון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ריינג'רס חזרה לנצח

הכסאח שהתרחש בימים האחרונים אצל יריבת הפועל ת"א בגביע אופ"א, גלאזגו ריינג'רס, בין המאמן, פול לה גואן, והקפטן, בארי פרגוסון, לא הפריע לקבוצה לחזור לנצח 0:1 את מאת'רוול, אחרי שני משחקים ללא ניצחון.

בדקה ה-70 הוכשל דדו פרשו, החלוץ הקרואטי של הכחולים. כריס בויד בעט את הפנדל וכבש את שער הניצחון, שהעלה אותם למקום השני על חשבונה של אברדין. פרשו מריינג'רס ופיצפטריק הורחקו בדקה-73. אבל מה זה עוזר להם כשסלטיק דוהרת ללא מעצורים. הקתולים ניצחו את קילמרנוק 0:2 בפארקהד משערים של אודאה (39) ומקגיידי (90).

צמרת הטבלה הסקוטית בתום המחזור ה-23:

1) סלטיק 56
2) ריינג'רס 39
3) אברדין 38
4) הארטס 37
5) היברניאן 33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully