וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל שוקי הון תתמוך באיגוד הבייסבול

2.1.2007 / 7:25

אלפי כדורים כבר נתרמו, והתמיכה תמשיך להגיע מצד החברה. סמנכ"ל השיווק, אורי שמואלי: "אנו שמחים לתרום למאמצי הענף לצמוח"

מגדל שוקי הון נרתמת לעזרת ענף הבייסבול בארץ, וכצעד ראשון תרמה אלפי כדורים לאיגוד הישראלי לבייסבול. אורי שמואלי סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון, אמר: "אנו שמחים לתרום את חלקנו הקטן למאמץ של הענף להשתבח ולצמוח".

ומה הקשר בין בית השקעות כמו מגדל לבין כדורי בייסבול? סיפור די פשוט, למעשה. מגדל שוקי הון היא שותפות שווה בין מגדל חברה לביטוח לבין בנק ההשקעות האמריקאי, BEAR STEARNS. במגדל שוקי הון ישבו וחשבו איך ממתגים את מגדל שוקי הון לאופי האמריקאי שהצטרף, וקבעו כי אין דרך יותר טובה לשקף את התרבות האמריקאית דרך הענף הפופולארי. כך יובאו אלפי כדורי בייסבול והוטבעו עליהם המותג והלוגו של מגדל שוקי הון.

עוד אמר שמואלי כי: "מגדל שוקי הון שמחה לתרום כ-1,000 כדורים לענף הבייסבול. הפעילות שלו מוגבלת וממומנת על ידי ספונסרים. אנו שמחים לתרום את חלקנו הקטן למאמץ של הענף להשתבח ולצמוח. אנו מקווים עבור הענף שיימצאו עבורו הפתרונות הראויים להמשך הפעילות הראויה בנוף הספורט הישראלי" .

ענף הבייסבול בארץ, המופעל על ידי האיגוד הישראלי לבייסבול, מונה כ-70 קבוצות עם 2,000 שחקנים פעילים מגיל 7 עד בוגרים. אחד הקשיים המשמעותיים שהענף חווה הוא מחסור במגרשים תקניים. בכל הארץ יש מגרש בייסבול תקני אחד מואר שבבעלות פרטית בכפר הבפטיסטים שבפתח-תקוה, והשימוש בו כרוך בתשלום. ישנם עוד שני מגרשים מוארים המתאימים לנוער, הראשון בכפר הבפטיסטים והשני בקיבוץ.

כדוריי הבייסבול שנתרמו לאיגוד הם בשווי של כ-18 אלף ש"ח. יו"ר האיגוד לבייסבול, חיים קץ, הודה למר שמואלי על התרומה היפה לקידום הבייסבול בארץ. התרומה תעזור לאיגוד להרחיב את פעילותיו ולחשוף את המשחק ליותר ילדים. האיגוד רואה את התרומה כפתיחה מצוינת לשיתוף פעולה פורה בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully