וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה זכתה בטורניר בנדל

2.1.2007 / 21:12

שחקניו של בית הלחמי זכו במפעל הוותיק לזכרו של אל"מ גדעון בנדל, אחרי שניצחו את הפועל גליל עליון, ששיחקה ללא שחקניה הזרים, 81:100

גביע בנדל, בעבר טורניר מרובע אשר מכבי ת"א ואף קבוצות מחו"ל נטלו בו חלק, צומצם למשחק אחד בלבד בו ניצחה עירוני נהריה את הפועל גליל עליון בתוצאה 81:100. יצוין כי הגליל שיחקה ללא זריה. הטורניר מתקיים מדי שנה באולם בחוף "צמח", לזכרו של אל"מ גדעון בנדל, תושב עמק הירדן ושחקן עבר בנבחרת ישראל בכדורסל.

נהריה, שלא ערכה אף שינוי בסגל הקבוצה במהלך הפגרה, תפגוש ביום ראשון הקרוב בשלב רבע גמר גביע המדינה את מכבי ת"א ביד אליהו. הפועל גליל עליון, ששלחה הביתה את טוני סטוקמן ודונלד קול, צירפה לשורותיה בשבוע שעבר גארד חדש, צ'סטר סימונס, והחתימה גם את הפורוורד גילי מוסינזון, קפטן הפועל תל אביב בעונה האחרונה. שחקניו של עודד קטש פטורים ביום א' ממשחקי הגביע, לאחר שהודחו בשלב שמינית הגמר על ידי אותה נהריה, לה הפסידו הערב. האדומים ימשיכו בהכנותיהם לקראת משחק הבית מול הפועל ירושלים עם תום הפגרה ב-21 בחודש.

קלעו לנהריה: ג'ף גריר 24 נקודות, חואן מנדז 18, עידו קוז'יקרו 13, ברק פלג ורביב לימונד 12, אורי קוקיה וג'ון גילכריסט 8 כל אחד, ודראן ווקושיץ' 3, יגאל ניר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully