וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סע לשלום, המפתחות בפנים

לי בוץ

2.1.2007 / 21:06

מכבי ת"א בכדורגל נפרדה מהמנכ"ל, אלי דריקס: "מי שמגיע אחריי מקבל קרקע פוריה". נמני: "מאחל לו רק טוב". בלט בהיעדרו: מוני פנאן

מערכת וואלה

צילום ועריכה: אמיר לב

מועדון הכדורגל של מכבי ת"א ערך הערב (שלישי) מסיבת פרידה ממנכ"לה בשנים האחרונות, אלי דריקס. למסיבה, שנערכה במלון קרלטון, הגיעו כל שחקני ומנהלי מכבי ת"א בכדורגל ובכדורסל וכן חברים ומכרים רבים של דריקס מעולם הספורט.

דריקס, שכמעט כל חייו עטה צהוב, ימשיך לעבוד את המכונה הצהובה כשעיבור בקרוב לתפקיד מנהל השיווק של מחלקת הכדורסל. תפקיד עליו התחרה עם לירון, בתו של מנהל מכבי, מוני פנאן, שנעדר מן האירוע.

דריקס הנרגש אמר: "אני אגיע למשחקים. אני לא אעזוב את הקבוצה. מי שמנהל את הקבוצה יודע לקחת בחשבון שיש תקופות טובות ויש רעות. ישנם אנשים שלא יודעים את האמת וסתם מדברים לפעמים. כל דבר שעשיתי בחיים למדתי ממנו. אני לא מצטער על שום דבר. עשיתי הרבה דברים טובים כמו: דשא סינטטי בקרית שלום, למי שלא שם לב. הרבה שחקנים עלו מהנוער לבוגרים בתקופתי והגיעו לאירופה כשמכבי זכתה בנתח נאה . מי שיבוא לכאן יקבל קרקע פורייה" .

נמני: "דריקס לא האיש שהעיף אותי"

בעלי הקבוצה, לוני הרציקוביץ': "צר לי על כך שהוא עוזב. בסך הכול אנחנו לא נפרדים ממנו, הוא יישאר חבר. אני מצטער על זה שהוא עוזב. כרגע אני לא מתכוון למנות מישהו אחר במקומו".

אבי נמני: "אני מאחל לאלי הצלחה בתפקיד החדש אני מקווה בשבילו שיהיה לו זמן למשפחה. יהיו לו הרבה שעות עבודה, אבל מתרגלים לזה. כמו שבכדורגל הכול עבד לפי השעון ככה גם יהיה לו בכדורסל. אלי דריקס הוא לא האיש שהעיף אותי. אני זוכר ממנו רק דברים טובים ומאחל לו רק טוב".

אשתו של דריקס, מירי: "הגענו לכאן היום אני ובעלי, נכנסו והתחתי להתרגש. יש דברים שאלי עשה ולא יודעים עליהם ולא צריכים לדעת, אבל הוא עשה הרבה דברים טובים. לוני זה איש מאוד חד ואם הוא היה חושב שאלי לא מתאים, הוא לא היה משאיר אותו. הוא נכנס לתפקיד חדש ואני שמחה".

בעלי קבוצת הכדורסל, דוויד פדרמן, אמר: "הוא בחור על הכיפאק. הוא בא לעשות תפקיד מסודר. הוא יעשה את זה בצורה טובה". על האופציה לרכוש את קבוצת הכדורגל אמר: "אני לא קונה את מכבי אני רק בכדורסל ואני נשאר שם".

יו"ר מכבי ת"א בכדורסל, שמעון מזרחי: "דריקס היה שחקן כדורגל טוב שידע לפעול עם הראש ועם הרגליים ביחד. כמו שהוא עשה טוב בכדורגל הוא יעשה אותו דבר בכדורסל".

מנהל קבוצת הכדורגל, אבנר טויטו, שעבד בצמוד לדריקס: "עברנו הרבה דברים קשים ודברים מדהימים ביחד. הוא הולך לכדורסל ואנו מאחלים לו בהצלחה מכל הלב ומפרגנים לו".

בוני גינצבורג: "אני חבר קרוב. אני זוכר שהוא הגיע בגיל 14 למכבי. מהר מאוד הפכנו לחברים טובים. למעשה הקריירה שלנו התנהלה במקביל. בסך הכול מדובר בבנאדם ישר והגון. במקצוע הזה קשה למצוא אנשים כאלה. אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully