וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבני יהודה לבונדסליגה

2.1.2007 / 16:02

בורוסיה מנשנגלאדבך הקדימה את מארסיי, ריינג'רס וניוקאסל במירוץ להחתמתו של סטיב גורי. דייגו שחקן הסיבוב בגרמניה

סטיב גורי זוכרים? בשלהי שנת 1999 הגיע לבני יהודה ת"א חלוץ צעיר ועב בשר היישר מצרפת. חד העין היה שייע פייגנבוים, שהאמין בשחקן שגדל במחלקת הנוער של פ.ס.ז'. גורי לא התאקלם היטב בישראל, לא הצליח ושב לאירופה כעבור מספר חודשים.

בינתיים עבר החלוץ הסבה לתפקידים של מגן ימני ובלם, עבר פה ושיחק שם, הפך לשחקן בינלאומי בנבחרת חוף השנהב, ממנה הגיעו הוריו ועתה, בגיל 26 חתם באימפריה הגרמנית, בורוסיה מינשנגלאדבך. יאנג בויז השוויצרית, ממנה עבר גורי לקבוצה הגרמנית, קיבלה עבורו כ-1.5 מיליון יורו.

"הוא שחקן תחרותי, טוב באוויר ויוסיף לנו הרבה כוח בהגנה", אמר מנהלה הספורטיבי של גלאדבך, פטר פאנדר.

את המעבר לאחת מהליגות הטובות בעולם השלים גורי אחרי עונה וחצי ביאנג בויז. לפני שהשלים את המעבר לבונדסליגה, הוא הוזכר כמי שוויגאן, ניוקאסל, ריינג'רס הסקוטית ומארסיי עוקבות אחריו.

פתיחת עונה חלומית לדייגו

על חצי עונה ראשונה שכזו ספק אם דייגו חלם. קשרה הברזילאי של ורדר ברמן, שהגיע לקבוצה בקיץ האחרון מפורטו, נבחר לשחקן של החלק הראשון של העונה. הקשר המוכשר כבש שמונה שערי ליגה והיווה בורג חשוב בכך שקבוצתו זכתה באליפות החורף. הוא הקדים במירוץ את מירוסלב קלוסה, כשעוד שניים מחבריו לקבוצה, פר מרטסאקר וטורסטן פרינגס, נכנסו גם לחמישיית המצטיינים. רוברט אנקה מהאנובר נבחר לשוער הסיבוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully