וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמה תוצא למכירה פומבית

2.1.2007 / 14:35

הקבוצה האיטלקית מצויה בקשיים כלכליים וההנהלה הזמנית מצאה דרך למכור את הסחורה. יובנטוס מוותרת על חאבייר מסצ'ראנו

פארמה האיטלקית, המצויה בקשיים כלכליים קשים מזה מספר שנים, תועמד למכירה פומבית בהמשך החודש.

"פארמה תוצא למכירה פומבית", אמר רוברטו קאפלי מהנהלת הקבוצה, "בחודש האחרון קיבלנו הייתה התעניינות ברכישת הקבוצה מצד מספר גורמים וראינו לנכון לעשות את זה ככה. אם יגיע קונה רציני, שיפעל מהר, עוד אפשר יהיה לעשות כמה מהלכים בחלון ההעברות הנוכחי".

פארמה, שזכתה בשנים האחרונות פעמיים בגביע אופ"א, נמצאת מזה כשלוש שנים תחת הנהלה זמנית, זאת לאחר שהחברה שאימצה את הקבוצה ולמעשה הרימה אותה לגבהים, פארמאלט, פשטה את הרגל בדצמבר 2003. הקבוצה האיטלקית הקטנה, שצצה משום מקום בשנות ה-90 כדי להדהים את הכדורגל האיטלקי, התרסקה וכל הנסיונות לייצב את מבחינה פיננסית כשלו. לפני קצת יותר משנה הכריזה ההנהלה כי נשיא ריאל מדריד לשעבר, לורנצו סאנז, רכש את הקבוצה, אבל העסקה התפוצצה.

קאפלי שפך עוד אור על העסקה העתידית: "המקום בו תיערך המכירה יקבע בהמשך החודש, אחרי שנדע שיש אנשים שיציאו הצעות רציניות על הקבוצה. המחיר המינימלי יהיה 27.5 מיליון יורו".

יובה מוותרת על מסצ'ראנו

יובנטוס, שהייתה אחת המועמדות הבכירות לזכות בשירותיו של קשר ווסטהאם, חאבייר מסצ'ראנו, מודה כי כנראה תרד מהשחקן. "העסקה הזו בלתי אפשרית", אמר אלסיו סקו, מנהלה הספורטיבי של ה"גברת הזקנה", "מדובר בעסקה מסובכת מדי".

למרות זאת, יובה עשויה להתחזק בחוליית ההגנה. מספר מאנשי הקבוצה טסו לאמסטרדם כדי לקדם את עסקת העברתו של בלם אייאקס, הצ'כי זדנק גריגרה לקבוצה מטורינו.

ואחרון מיובנטוס - מאמן הקבוצה דידייה דשאן צפוי להאריך את חוזהו בקרוב עד 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully