וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה סיבוב גם בזוגות

2.1.2007 / 17:41

ניצחה עם מריה קירילנקו את סטיוארט וגאידיסובה בטורניר גולד קואסט. אוקון ניצח בזוגות בקלדוניה. נלבנדיאן הודח בטורניר שנאי

עונת הטניס חזרה בסערה בחלק הדרומי של הכדור ושחר פאר עלתה היום (שלישי) גם לסיבוב השני בטורניר הזוגות בגולד קואסט, אוסטרליה (על סך פרסים של 175 אלף דולר). פאר וזוגתה בטורניר הנוכחי, מריה קירילנקו הרוסיה, ניצחו במשחקן הראשון את בריאן סטיוארט האוסטרלית וירמילה גאידיסובה הסלובקית 5:7, 3:6 . פאר תתמודד מחר (אור ליום רביעי) בסיבוב השני בטורניר היחידות מול אולגה פוצ'קובה הרוסיה (39 בעולם.

נציג ישראלי נוסף שהתחרה היום היה נועם אוקון, שפתח את השתתפותו בטורניר הצ'לנג'ר בקלדוניה החדשה (על סך פרסים של 75 אלף דולר). אוקון עלה לסיבוב השני בטורניר הזוגות, אחרי שגבר יחד עם מייקל ראסל האמריקאי על הצמד האיטלקי המדורג 1, לאונרדו אזארו ופלאביו צ'יפולה, בתוצאה 6:7, 5:7. השניים יתמודדו בסיבוב השני מול הצמד האמריקאי, אלכס קוזנצוב ופיליפ סימונדס. אוקון, המדורג 7 בטורניר היחידים, יתמודד בסיבוב הראשון מול ג'רמי שארדי הצרפתי.

בחזרה לטורניר גולד קואסט, מרטינה הינגיס השוויצרית נראית בכושר והלילה הביסה תוך 46 דקות 0:6, 1:6 את ניקול פראט האוסטרלית בסיבוב השני.

דינרה סאפינה העוצמתית לא הותירה סיכוי לבת ארצה הרוסיה, אלנה ליחובצבה וניצחה אותה 3:6, 2:6. אלנה וסנינה, רוסיה נוספת, טיפסה לרבע הגמר אחרי שניצחה את קטרינה סרבוטניק הסלובנית 3:6, 2:6. קטלינה קסטאנו הקולומביאנית דילגה גם היא שלב אחרי 4:6, 6:1, 2:6 על המדורגת השישית, נה לי הסינית.

טורנירי הגברים

בטורניר הגברים באדלייד (על סך פרסים של 436 אלף דולר) ניצח הגיבור המקומי, לייטון יואיט, את הסרבי ינקו טיפסרביץ' אחרי שזה פרש במהלך המשחק. יואיט עוד לא עלה שלב בגלל שלראשונה, טורניר אדלייד משוחק במתכונת של שמונה בתים בהם שלושה שחקנים כל אחד.

נובאק דויקוביץ', המדורג ראשון בטורניר, לא התקשה מול יאן האצ'ק הצ'כי עם 0:6, 1:6. רישאר גאסקה הצרפתי, המדורג שני, דילג מעל פלוריאן מאייר עם 2:6, 2:6. ראדק סטפאנק המדורג שלישי לא נהנה מהצלחה דומה והודח אחרי שהפסיד 6:4, 6:4 לוינס ספדאה.

ההפתעה הגדולה של היום התרחשה בטורניר שנאי בהודו (על סך פרסים של 380 אלף דולר). דויד נלבנדיאן (2 בטורניר) לא חלם בסיוטיו לפתוח ככה את 2007 אבל הארגנטינאי הודח כבר בסיבוב הראשון על ידי כריסטיאן פלס הדני (84 בעולם), שניצח 6:2, 3:6, 5:7. רפאל נדאל ניצח 4:6, 2:6 את ראינר שוטלר הגרמני, בסיבוב הראשון. בקרב ספרדי-גרמני נוסף, ניצח המדורג חמישי בטורניר, קרלוס מויה 6:7, 3:6 את אלכסנדר וושקה. מויה, אלוף הטורניר בשנים 05'-03', איבד את התואר בשנה שעברה לאיבן לוביצ'יץ', וינסה לחזור ולזכות בו השנה.

אותו איבן ליוביצ'יץ' פתח הפעם את העונה בטורניר דוחא בקטאר (על סך פרסים של מיליון דולר) וניצח בסיבוב הראשון את דניס גרמלמאייר הגרמני 1:6, 2:6. ההפתעה של היום בדוחא הגיעה מכיוונו של המרוקאי הוותיק יונאס אל אינאווי (189 בעולם), שגבר על תומאס יוהנסון השבדי 6:7, 6:7. ניקולאי דוידנקו הרוסי, המדורג 1 בטורניר, גבר בסיבוב הראשון על היונג טאיק לי הקוריאני 5:7, 4:6. סטניסלס וורינקה השוויצרי (8 בטורניר) הפסיד למקס מירני הבלארוסי 5:7, 6:4, 6:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully