וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים בלבד במכבי ת"א

רומן רוזנבלט ולי בוץ

2.1.2007 / 19:00

אחרי שתמיר כהן סיכם לשנתיים וחצי בנתניה, אביו אבי מספר על סיום הרומן עם מכבי ת"א. במקביל, דולי ג'ונסון לא מתכוון להגיע לארץ

כצפוי ולאחר מספר שבועות של עיכובים, סיכם הבוקר תמיר כהן את תנאיו במכבי נתניה. הקבוצה ואביו של השחקן, אבי כהן, הגיעו הבוקר (שלישי) לסיכום לפיו הקשר יעבור לקבוצה מהשרון וישחק בשורותיה בשנתיים וחצי הקרובות.

מכבי נתניה תפנה למוסד למעמד השחקן בכדי שזה יקבע את גובה הסכום שישולם למכבי תל אביב בגין השבחתו של כהן. בשל העובדה כי מכבי נתניה שיחקה היום מול אותה מכבי ת"א בגביע הטוטו, כהן יתחיל להתאמן בנתניה רק מחר.

"לא צריכים להוכיח שום דבר למכבי תל אביב"

למרות שההמתנה הארוכה לשחרורו של כהן ממכבי תל אביב הגיעה לקצה, בסביבתו של השחקן עדיין לא פותחים את בקבוקי השמפניה. כהן, שגדל בקרית שלום, סוחב בטן מלאה על מכבי, אך מסרב, על פי הוראה של אביו, לדבר עם כלי התקשורת לפחות בשבועות הקרובים. "ייקח עוד קצת זמן עד שאגיד את מה שיש לי", אמר כהן ג'וניור לוואלה! ספורט, "בינתיים אני עומד מאחורי כל מילה שאבא שלי אומר".

תמיר הוא בנו של כוכב העבר של הצהובים, אבי כהן, שאין אדם שרצה יותר ממנו שתמיר יטביע חותם במדים הצהובים. עם זאת, כהן האב לא ממהר להעביר ביקורת נוקבת או לצאת בהצהרות חותכות על המועדון בו הוא ובנו גדלו והתחנכו, ואפילו לא פוסל אפשרות לקאמבק של תמיר לקריית שלום.

"תמיר ואני יוצאים היום לדרך חדשה ומסתכלים מעכשיו רק קדימה", סיפר אבי. "אנחנו לא רוצים לדבר על העבר ועל התקופה במכבי ת"א, זה סיפור מורכב ואני לא רוצה להיכנס אליו. אנחנו רוצים לצאת לדרך חיובית ולא להסתכל על הדברים השליליים. לא סתם אמרתי לתמיר לא להתראיין, כי אפשר למשוך אותו בלשון בכל מה שקשור למכבי ואני לא רוצה לפתח ולפתוח דברים שהיו והסתיימו".

כהן לא מנסה להסתיר את הרגשות, אך שומר על קור רוח שהוא אומר את הדברים: "יש אצלנו סוג של כעס, אכזבה ותסכול מהצורה בה התפתחו הדברים עם מכבי, אבל למרות שהרגשות האלה קיימים, הם לא מונעים ממני להמשיך לכבד ולהוקיר את המועדון שגדלתי בו ושתמיר נמצא בו יותר מעשר שנים. תמיר נהנה מרגעים יפים במועדון הזה ומהצד השני יש את כל מה שקרה בתקופה האחרונה, ולמרות שלא מדובר בתקופה קלה, זה עדיין לא גורם לנו לחשוב רעות על המועדון".

"אנחנו לא צריכים להוכיח שום דבר למכבי ולא מחפשים להראות להם שהם טעו", הוסיף בלם העבר של הצהובים. "תמיר צריך קודם כל לעבוד קשה מאוד ולהוכיח לעצמו שהוא יכול לחזור ליכולת שהוא הציג בתקופה היפה שלו במכבי. אני מאוד אופטימי ומקווה שנוכל לראות את תמיר פורח כמה שיותר מהר, ובגלל זה עשינו את הצעד הזה של המעבר לנתניה. המטרה היתה שתמיר ידאג לעתיד שלו כי במכבי זה כבר היה גמור".

לגבי החלום האירופי של בנו, הסביר כהן: "היתה לתמיר אפשרות לצאת לאירופה בתקופה שהוא שיחק עם מכבי בליגת האלופות והיה טוב. עכשיו, עד שהוא לא יוכיח שוב שהוא מתאים לרמות האלה, אין טעם לדבר על זה. היום הוא עבר לנתניה וכל המחשבות שלו נתונות כרגע להצלחה לו שם".

לסיום, הסביר אבי כי במשפחת כהן לא שורפים גשרים ולא סוגרים דלת בפני אף אחד: "בעידן של המקצוענות אי אפשר לדעת מה העתיד צופן בחובו. אפשר לחזור לקבוצה, אפשר לצאת החוצה, להישאר בנתניה, הכל פתוח ותלוי איך העניינים מתפתחים. כרגע אנחנו לא רוצים לדבר על חזרה למכבי כי כל הכוחות של תמיר מרוכזים ברצון לעזור למכבי נתניה להצליח".

דולי ג'ונסון לא מעוניין להגיע לארץ

הקשר הליברי דולי ג'ונסון שהוזכר כמועמד לחזק את מכבי ת"א, הודיע לראשי הקבוצה כי הוא מעדיף להשתמש בדרכון האירופי שלו כדי למצוא קבוצה באירופה, והוא מעדיף שלא להגיע לישראל.


ג'ונסון לא היה שבע רצון מההצעה הכספית שקיבל מהצהובים. במכבי ת"א מאוכזבים, אך טענו כי לא יחכו להתפתחויות נוספות בעניינו של הקשר הליברי והתחילו לחפש מועמדים אחרים לחיזוק. גורם בקבוצה אמר היום: "שחקן שרוצה לחתום צריך לחתום ולא לשחק משחקים".

עדכון ראשון: 2.1.07, 11:03
עדכון אחרון: 2.1.07, 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully