וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג עוצמה: מסיימים תואר

אמיר ציפורי

2.1.2007 / 8:01

בדירוג העוצמה המסכם של העונה, החלטנו לא לקפח אף אחד ולהעניק לכל קבוצה בליגה תואר משלה. אצלנו בוואלה פוטבול, כולם מנצחים

1(1). סן דייגו צ'ארג'רס (2:14): הקבוצה הכי עם ציפיות. "מרטי, הפעם תביא גביע, אתה שומע?""אבל אמא אנ-" - "שום אבל ובלי חבל, אני מצפה ממך לטלפון עוד חודש. דיר באלאק!"


2(2). בולטימור רייבנס (3:13): הקבוצה הכי מפחידה - הריני מסיר כובעי בפני בראיין ביליק. מאז שהוא פיטר את מתאם ההתקפה שלו פאסל ולקח אחריות בעצמו הקבוצה השתפרה מאוד ושיחקה בצורה הרבה יותר מאוזנת. הרייבנס הם הקבוצה שהכי פחות הייתי רוצה לפגוש בפלייאוף.


3(4). ניו אינגלנד פטריוטס (4:12): הקבוצה הכי מודולרית - כרגיל אצל בליצ'יק, לא כל כך משנה מי משחק אלא איך. הפטריוטס שוב בפלייאוף דווקא בעונה לא גדולה שלהם, מול בית הרבה פחות חלש מכפי שחשבנו בתחילת העונה.


4(3). שיקגו ברס (3:13): הקבוצה הכי עם סימני שאלה - הם באמת כאלה טובים או שזה הלו"ז הקל? מי יהיה הקוורטרבק הפותח בפלייאוף? מה עשתה אמא של לאבי סמית' לאוהדי הפוטבול בארץ?


5(5). אינדיאנפוליס קולטס (4:12): הקבוצה הכי תלויה בשחקן אחד - אלא שהוא משחק רק בצד אחד של הכדור. הפלייאוף של הקולטס יקום ויפול השנה על ההתאמות שדאנג'י יעשה (או לא) בהגנה.


6(6). ניו אורלינס סיינטס (6:10): הקבוצה הכי עם שליחות - ה-NFC פרוץ לרווחה ואין שום סיבה לחשוב שהסיינטס לא יהיו נציגיו בסופר סאנדיי. ולחשוב שרק לפני ארבעה חודשים, משפט כזה היה מוביל אותי ישירות לאשפוז כפוי במחלקה סגורה.


7(7). פילדלפיה איגלס (6:10): הקבוצה הכי חוזרת מהמתים - אני לא רוצה לרמוז לכלום אבל לפני שמקנאב נפצע, הוא שיחק מצוין והקבוצה נראתה לא כל כך טוב. מאז שהוא נפצע, אנדי ריד עושה קולות של מאמן, האיגלס לא מפסיקים לנצח והם נכנסים לפלייאוף חמים אש.


8(12). ניו יורק ג'טס (6:10): הקבוצה הכי מפתיעה - מאנג'יני עשה עבודה פשוט נפלאה, הן בחלק המקצועי והן בצד המנטלי. הג'טס רחוקים עדיין מדומיננטיות אבל מציגים משחק יצירתי, אופורטוניסטי ונטול מורך לב.


9(14). קנזס סיטי צ'יפס (7:9): הקבוצה הכי זוכה מההפקר - גם עלו לפלייאוף בפוקס (או שזה היה ב CBS?), גם קיבלו את הקונוסים של הקולטס בסיבוב הראשון.


10(11). סינסינטי בנגלס (8:8): הקבוצה הכי טובה מחוץ לפלייאוף - לאורך כל השנה, לא הסתרתי את חיבתי לבנגאלס. גם כשהם לא נראו טוב הם עדיין שמרו על מקומם במעלה הדירוג בתקווה שאוטוטו הם דורסים את הליגה. בסופו של דבר הם יראו את הפלייאוף בטלוויזיה ולעובדה ששמונה משחקני הקבוצה נכלאו במהלך השנה (חלקם יותר מפעם אחת) יש חלק גדול בכך. אני אוהב את מרווין לואיס, אבל כדי להצליח יותר בעונה הבאה הוא חייב למצוא דרך לשלוט בשחקנים שלו יותר טוב גם מחוץ למגרש.


11(9). דאלאס קאובויס (7:9): הקבוצה הכי אמריקאית - על פני השטח הכל נראה נוצץ, מודפס על נייר (כ)רומו. אבל כשיורדים לפרטים מתגלה האמת - אף מערך בקבוצה לא תיפקד בעקביות לאורך העונה והקאובויס נראים כרגע כאוסף של שחקנים ולא כקבוצה.


12(10). טנסי טייטאנס (8:8): הקבוצה הכי סינדרלה - אחד הסיפורים הכי מעניינים לעקוב אחריהם בשנים הקרובות הוא ההתפתחות של וינס יאנג כקוורטרבק. הכמעט-עונה שיש לו מתחת לחגורה תסייע לו מאוד, אבל גם יכולה לעמוד לו לרועץ משום שהציב לעצמו סטנדרטים גבוהים.


13(15). סיאטל סיהוקס (7:9): הקבוצה הכי אפורה - אני לא בטוח שזה מוצדק, אבל מה שאני אזכור מהסיהוקס מודל 2006 זה את מייק הולמגרן עומד על הקווים בגשם, עטוף בדובון עבה וחבוש כובע פרווה, ממתין למרכבת האיילים שתבוא לקחת אותו לאיזה מקום חמים יותר.


14(17). ניו יורק ג'איינטס (8:8): הקבוצה הכי מסוכסכת - עם עצמה ועם התקשורת. ועם האוהדים. ועם כל העולם. ואשתו.


15(8). דנבר ברונקוס (7:9): הקבוצה הכי בחזרה לעתיד - המעבר לקאטלר היה הכרחי, אבל קשה שלא לחוש החמצה של הברונקוס להוציא קצת יותר מהעונה הזו.

16(18). פיטסבורג סטילרס (8:8): הקבוצה הכי אלופה לשעבר - הסטילרס משחקים כבר חודש על הכבוד, ולמען התקווה שקהוור ישתכנע להישאר.

קבוצת הקללות

17(13). ג'קסונוויל ג'אגווארס (8:8): הקבוצה הכי &^%$#@! בליגה - כמה כשרון - ככה בזבוז. נכון, לג'ק דל ריו נפצעו לא מעט שחקנים, אבל כמה פעמים אפשר לנצח קבוצות טובות רק כדי להפסיד שבוע אחרי זה ליוסטון?


18(16). סנט לואיס ראמס (8:8): הקבוצה הכי פארווה - בדיוק כמו המאזן השווה שלהם, הראמס של השנה היו לא בשר ולא חלב. סטיבן ג'קסון לעומת זאת, הוא הדבר האמיתי.


19(19). בפאלו בילס (9:7): הקבוצה הכי בפאלו סה"כ עונה לא רעה של הבילס, ועדיין הם הצליחו לירות לעצמם ברגל מספיק פעמים כדי שלא נשכח בכל זאת במי מדובר.


20(21). גרין ביי פאקרס (8:8): הקבוצה הכי כשרונית שברט פארב שיחק איתה - בין כל המאמנים הרוקיס שהצליחו השנה נפקד קצת מקומו של מייק מקארת'י, ולא בצדק. נכון, הלו"ז היה טיול בפארק, אבל הרבה בזכות מקארת'י הפאקרס השכילו לנצל אותו עד תום.


21(22). קרוליינה פנת'רס (8:8): הקבוצה הכי אחיות של סינדרלה - בואו נשכח את העונה הזו ונתחיל מחדש. יותר עדיף לכל הצדדים.


22(25). סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (9:7): הקבוצה הכי אייטיז - הניינרס לא שיחקו פוטבול גדול העונה, אבל בהחלט חל שיפור בקבוצה, במיוחד בצד המנטלי. עכשיו אם רק נולאן יצליח להשביח את ההגנה מהדראפט הקרוב, פרנק גור כבר יעשה את השאר.


23(20). אטלנטה פאלקונס (9:7): הקבוצה הכי פאטתית - תחליפו מאמן, תמצאו קוורטרבק אמיתי ואז יהיה לנו על מה לדבר. וואלה, החלפתם מאמן. חצי פיתרון.


24(23). מיאמי דולפינס (10:6): הקבוצה הכי מכה על חטא- רק תחשבו איפה הדולפינס היו היום עם דרו בריס במקום דאנטה קולפפר.


25(24). אריזונה קרדינלס (11:5): הקבוצה הכי לוזרית - ולצערי, כל עוד דניס גרין מאמן אותה זה לא הולך להשתנות. היי, גם הוא כבר לא מאמן שם.


26(26). יוסטון טקסאנס (10:6): הקבוצה הכי דכאונית - השמועות אומרות שקוביאק שוקל להתאחד עם הנחש מדנבר. פלא שראיתי במשחק האחרון את דייוויד קאר לוקח סאק, עצמאית?


27(27). וושינגטון רדסקינס (11:5): הקבוצה הכי גרועה פר סנט - מודלים כלכליים ומתמטיים לרוב אינם מסוגלים להסביר איך זה שהרדסקינס מפוצצים עשרות מיליוני דולרים כל פגרה רק כדי לגמור עם מאזן יותר גרוע מהשנה שלפניה.

28(28). מינסוטה וייקינגס (10:6): הקבוצה הכי אימפוטנטית - לפחות בתקופה של האורגיות בספינה הם גם הצליחו להבקיע במגרש.


29(29). טמפה ביי בקנירס (12:4): הקבוצה עם מתקן האימונים הכי יפה - אין הרבה מה להגיד עליהם חוץ מזה, לא ככה?

30(30). קליבלנד בראונס (12:4): הקבוצה הכי חומה - ולא, אני לא מדבר על הצבע של המדים.


31(31). דטרויט ליונס (13:3): הקבוצה הכי מקובלת - נו, מתי אתם באים אלינו לסופשבוע? מחכים לכם!

32(32). אוקלנד ריידרס (14:2): הקבוצה הכי זקוקה לחופש - והנה, הוא הגיע. המסך יורד על העונה הסדירה לשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully