וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגיש לבן חיים הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה"

2.1.2007 / 9:33

יו"ר בולטון, פיל גארטסייד, מגיב לשמועות על עזיבה של הבלם הישראלי את הקבוצה. בווסטהאם: קרבישלי יקבל 20 מיליון ליש"ט לרכש

יו"ר בולטון, פיל גארטסייד, הגיב היום (שלישי) להתפתחויות סביב טל בן חיים ולשמועות על התעניינות של צ'לסי בו, ואומר כי יגיש לבן חיים הצעה בקרוב. "אנחנו משוחחים עם טל כבר זמן ממושך", אמר גארטסייד, "נגיש לו הצעה שאי אפשר לסרב לה".

חוזהו של הבלם הישראלי מסתיים בקיץ הקרוב ולאחרונה הועלו שמותיהן של ווסטהאם, ניוקאסל ופורטסמות כמתעניינות בו. הספקולציה החמה כאמור, התייחסה לעובדה שז'וזה מוריניו רוצה לראות את בן חיים כמחליפו של ג'ון טרי, שייעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה.

העזרה בדרך, אלן

אלן קרבישלי, מאמן ווסטהאם, רתח לאחר התבוסה המבישה 6:0 לרדינג (ראו לינק מצורף). הפטישים הסתבכו קשות בתחתית, והדרך לליגה הראשונה נראית סלולה.

אלא שקבוצת הבעלים החדשה של הקבוצה לא מתכוונת לוותר. קרבישלי יקבל תקציב לא רע לקראת פתיחת חלון ההעברות - בין 15 ל-20 מיליון ליש"ט על מנת לצרף שחקנים חדשים לקבוצה. התוכנית המקורית היתה 15 מיליון, אבל השישיה מרדינג עשויה להגדיל את התקציב.

בין השמות שהוזכרו כמועמדים לחזק את ווסטהאם: שון רייט פיליפס מצ'לסי, מתיו אפסון, מגן בירמינגהאם, ושחקן פרסטון דייויד נוג'נט.

אם התבוסה מול רדינג לא הספיקה לפטישים, הבוקר התברר כי הקשר לי בוייר, שפרק את הכתף במשחק, יושבת לתקופה של חודש וחצי לפחות.

העמימות ממשיכה בצ'לסי

צ'לסי יכולה לצמק הערב (שלישי) את הפער ממנצ'סטר יונייטד שוב לארבע נקודות, אם תנצח את אסטון וילה בחוץ. אבל אצל הכחולים העסק רחוק מלהיות משביע רצון והשקט לא ממש חוזר לממלכת מוריניו.

עתידו של המגן ההולנדי חאליד בולהארוז' לוט בערפל. יכולתו הפושרת של בולהארוז' וחוסר היכולת שלו להשתפר במשחק הגובה העמידו את המשך דרכו בסימן שאלה. אם בולהארוז' לא יראה שיפור ביכולתו מול וילה, הוא צפוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה בקרוב.

ואין שקט גם בגזרת מיכאל באלאק. ז'וזה מוריניו הביע לא אחת את מורת רוחו מיכולתו של הקשר הגרמני, ועכשיו גם ההנהלה מעקמת את האף. העובדה שבאלאק הוחתם בהמלצתו של מוריניו לא ממש עוזרת בהפגת המתיחות בין חברי הדירקטוריון למאמן. באלאק, כמו גם אנדריי שבצ'נקו המאכזב, לא תרם יותר מדי לצ'לסי מאז הגיע בקיץ האחרון.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"בקהאם עדיין שחקן טוב מאוד"

ארסן ונגר חושב שלדייויד בקהאם עדיין יש מקום בנבחרת אנגליה. "אני לא רוצה להוסיף עוד לחץ ומשקל על כתפיו של סטיב מקלארן", אמר מאמן ארסנל, "אבל אין לי ספק שלבקהאם יש מקום, משום שהוא עדיין שחקן טכני מאוד".

ונגר נתן כדוגמא את ריימונד דומנק בצרפת, שרק עם חזרת הותיקים הצליח להרים את נבחרתו: "גם הוא חשב על מהפכה ונתקע עם נבחרת חסרת ניסיון. רק אחרי שקראו לזידאן, מקאללה ותוראם הנבחרת שלו השתפרה".

* חוליו באפטיסטה, חלוץ ארסנל המושאל מריאל מדריד, לא כל כך מתלהב לחזור למועדון האם שלו. "אני רואה את עצמי ממשיך בארסנל עוד כמה שנים", אמר באפטיסטה. "ריאל של היום היא קבוצה מאוד שונה מזו שעזבתי בקיץ. אם פאביו קאפלו ירצה שאשחק עבורו, הוא יצטרך לשנות את השיטה שלו".

לואיס סאהה ייעדר שבועיים

מנצ'סטר יונייטד איבדה שתי נקודות יקרות במאבק האליפות במשחק אתמול (שני) מול ניוקאסל, שהתסיים בתיקו 2:2, ובנוסף לכך איבדה גם את לואיס סאהה. החלוץ נפצע במפשעתו והוחלף 30 דקות בלבד לאחר פתיחת המשחק. ההערכות באולד טראפורד מדברות על תקופת החלמה של שבועיים, ואת מקומו צפוי לתפוס השבדי הוותיק הנריק לארסון, שהגיע לשדים האדומים בהשאלה מהלסינגבורג. את הופעת הבכורה שלו במדי היונייטד אמור לערוך לארסון בסיבוב השלישי של הגביע מול אסטון וילה, ומול מאמנו לשעבר בסלטיק, מרטין אוניל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully