וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבישלי תולה את ההפסד בשחקנים

1.1.2007 / 22:07

מאמן ווסטהאם טוען אחרי התבוסה לרדינג שהשחקנים חייבים לעשות שינוי מנטלי. פרגוסון מחמיא לניוקאסל, אלרדייס לליברפול, יול כועס

ווסטהאם נחלה היום (שני) תבוסה משפילה מול רדינג בחוץ, כשהפסידה 6:0. עבור הפטישים זוהי עוד ירידת מדרגה בעונה הלא טובה שלהם, שכרגע מסתכמת עמוק מתחת לקו האדום.

אלן קרבישלי הגיע לווסטהאם לפני מספר שבועות, אבל למרות ניצחון מפתיע על מנצ'סטר יונייטד, לא הצליח לחולל פלאים באפטון פארק. "זה לא קרה סתם פתאום. השחקנים צריכים להתחיל להבין כמה דברים", אמר קרבישלי אחרי שנדרס על ידי רדינג, "הם לא כבשו הרבה שערים וזה עניין מנטלי. איך הם יחזירו לעצמם את הביטחון? על ידי ניצחונות במשחקים. אנחנו חייבים להשיג נקודות כדי להשאיר לעצמנו צ'אנס. אני לא אכעס על השחקנים כי זה לא יעזור. היינו מתחת לקו האדום לפני שבאתי ואנחנו עדיין שם".

מאמן הרויאלס, סטיב קופל שממש לא במקרה זכה גם בתואר מאמן החודש בליגה בתחילת דצמבר, ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע: "בכדורגל ישנן תקופות בהן אתה משחק טוב ולא משיג תוצאות ויש שבועות הפוכים, אבל לא בליגה הזו. כאן אתה צריך להרוויח את התוצאות והיום עשינו את זה".

"היה לנו מבחן פיזי קשה ולכן התוצאה וההופעה שלנו הייתה מפתיעה", הוסיף קופל, "מהרגע בו כבשנו את השער הראשון, שיחקנו את המשחק הטוב ביותר שלנן מאז הגעתי לקבוצה".

סטיב סידוול, קשר רדינג, אמר: "הכל התחבר לנו. ניצלנו את המצבים שלנו וזו הייתה הקלה גדולה לנצח. אני לא חושב שווסטהאם הייתה כזו גרועה, אלא שאנחנו שיחקנו טוב. שני השערים המהירים שלנו בהתחלה חיסלו אותם".

פרגוסון: "לניוקאסל הגיעה נקודה"

מנצ'סטר יונייטד יכולה הייתה לפתוח הערב פער של 9 נקודות על פני צ'לסי, שתשחק רק מחר. הגם שהייתה עושה זאת עם מש/חק עודף, היונייטד הייתה זוכה במקרה כזה לדחיפה מוראלית אדירה, וזאת מבלי להזכיר את הלחץ שהיה מתפשט בסטמפורד ברידג' ב-24 השעות הקרובות. למרות זאת, השדים האדומים יצאו לסט. ג'יימס'ז פארק וחזרו רק עם נקודה אחרי 2:2 מול ניוקאסל.

אלכס פרגוסון החמיא ליריבתו הותיקה: "החמצנו לא מעט מצבים אבל צריך להעריך את האופי של ניוקאסל. הגיעה להם נקודה היום. היינו צריכים לנצח, אבל לא שיחקנו את המשחק הטוב שלנו בגלל שניוקאסל לא נתנו לנו". על המירוץ לאליפות הוסיף המאמן הסקוטי: "יש תחרות רצינית על האליפות ואנחנו חזק בפנים. שתי הקבוצות יאבדו נקודות בדרך".

סביב עתידו של מאמן ניוקאסל, גלן רואדר, רובצת עננה של חוסר ודאות. היום הציגו המגפייז כדורגל מצוין והמאמן הגיב: "היה משחק נפלא ואנחנו מרוצים מהתוצאה. כשאתה משחק מול מנצ'סטר יונייטד אתה צריך לנסות ולדחוף את המשחק לכיוון שלהם. הבחורים עשו עבודה נהדרת והראו כמה אומץ ורוח יש להם". על דייויד אדגר הצעיר, שכבש את שער השוויון של ניוקאסל בבעיטה מחוץ לרחבה, אמר רואדר: "דייויד לא ידוע בבעיטות שלו מרחוק. הוא כנראה שמר את זאת לארוע מיוחד".

ג'רארד: "פתיחה מושלמת לשנה"

רדינג השיגה את התוצאה של היום והשאירה את ליברפול ללא התהילה שהגיעה לה. האדומים אירחו במבצרם את בולטון העייפה למשחק צמרת וניצחו 0:3 בצורה משכנעת.

רפא בניטז היה מרוצה בסיום מהצוות המסייע: "ג'רמיין פנאנט ומארק גונזאלס היו חשובים היום. ידענו שסטיבן ג'רארד וצ'אבי אלונסו עשויים להיות עייפים ולכן העבודה של שחקני הכנף והחלוצים הייתה חשובה".

"השערים שלנו היו מדהימים", הוסיף בניטז, "הראשון היה החשוב ביותר, השני היה שער יפה והשלישי, עבור שחקן שעובד קשה כמו דירק קויט, אתה צריך להיות שמח".

סם אלרדייס, המאמן המפסיד, הודה שלשחקניו פשוט נגמר הכוח אחרי שלושה ניצחונות בתקופת הכריסטמס: "אם להיות כנה, יכולתי להבחין בהפסד מגיע. אני לא חושב שהייתה לנו את האנרגיה כדי להחזיק את ליברפול רחוק מאיתנו לאורך כל המשחק. בסוף פשוט נשברנו".

אלרדייס גם ידע להחמיא ליריבה ולשערים שכבשה: "שני השערים הראשונים של ליברפול ראויים להערצה, זאת למרות שיכולנו לעשות עבודה יותר טובה במניעת ההגבהות. הסיומות של קראוץ' וג'רארד היו ברמה הגבוהה ביותר".

סטיבן ג'רארד, שזכה בימים האחרונים בתואר של חברות במסדר הכבוד הבריטי, סיכם: "זו הייתה פתיחה מושלמת לשנת 2007. השגנו ניצחון ביתי מול קבוצה חזקה, לא ספגנו. זה היה שבוע נהדר עבורי, אבל כשאתה מגיע למשחק, העניינים האישיים נשארים בצד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

יול: "פמארוט בחור נהדר, אבל לא על המגרש"

פורטסמות וטוטנהאם סיימו בתיקו 1:1 בפראטון פארק ומרטין יול, מאמן התרנגולים, הפנה את כעסו לבלם פומפי, נואה פמארוט. במהלך המחצית הראשונה בעט פמארוט בפניו של קשרה של טוטנהאם, חוסאם גאלי והאחרון איבד 4 משיניו. המצרי שיחק עד סיום המחצית אבל אז הוחלף על ידי דני מרפי ונזקק לתפרים בפניו.

"שאלתי את השופט והוא אמר שלא הייתה עבירה. אחרי זה, כשראיתי את זה עוד פעם בוידאו, הרגשתי שזו הייתה עבירה מאוד צינית", אמר יול בכעס, "אני יודע שפמארוט הוא בחור נהדר, אבל לא כשהוא נמצא על המגרש. גאלי היה מדהים. רוב האנשים היו נוסעים לבית החולים ונשארים שם שבוע, אבל הוא המשיך לשחק ורק אחרי שהופיעו סימנים מסוכנים לגביו, הוצאתי אותו. אם הייתי יודע את מצבו באותו רגע, לא הייתי נותן לו להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully