וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי נייט שבר את שיא הניצחונות של דין סמית'

1.1.2007 / 22:04

טקסס טק גברה 68:70 על ניו מכסיקו, והמאמן מעורר המחלוקת רשם ניצחון מספר 880: "אני רוצה להודות לאשתי על תוכנית המשחק שלנו"

עכשיו זה רשמי, בובי נייט, עם 880 פעמים W ברזומה, הוא מאמן כדורסל המכללות עם מספר הניצחונות הגדול ביותר בהיסטוריה, אחרי שקבוצתו טקסס טק גברה הערב (שני) 68:70 על ניו מכסיקו, לא לפני שאיבדה יתרון של 20 נקודות. כעת יש לו ניצחון אחד יותר ממאמן צפון קרולניה האגדי דין סמית'.

הניסיון הראשון של נייט לשבור את השיא לווה בהרבה רעש והסתיים באכזבה, מה שהוביל לכך שהמשחק הזה עבר בשקט יחסי. על פניו זו אכזבה, אבל כל אירוע של בובי נייט שמסתיים בשקט הוא חדשות טובות לאנושות כולה. 30 מחבריו הטובים צפו בהפסד ביום חמישי, אבל אף אחד מהם לא היה שם כשהשיא נשבר, בין היתר בגלל השנה החדשה

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, והנקודות האחרונות שנקלעו הגיעו משלשה של ג'אריוס ג'קסון 2:04 דקות לסיום, שהעלתה את הרד ריידרס ל-68:70. מאותו רגע היו בעיקר הרבה עצבים, לחץ, שריקות שנבחנו תחת זכוכית מגדלת, והחטאה של היריבה בשנייה האחרונה ממש.

הקהל הריע, נייט התחבק עם בנו (ויורשו) פט סמית', הטלוויזיה ביקשה ראיון, וברקע התנגן לו השיר "My Way" של פרנק סינטרה, רמז דקיק לאופי הקריירה של האיש מעורר המחלוקת, שמסרב להשתנות עם הזמן.

"תוכנית המשחק שלנו ב-15 הדקות הראשונות הייתה של אשתי קארן", פירגן נייט לבת זוגתו, שהייתה בעברה מאמנת כדורסל בתיכונים. "שארית הדרך הייתה שלי, לצערי. אז אני רוצה להודות לה".

  • עוד באותו נושא:
  • בובי נייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully