וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה דווקא חם

רומן רוזנבלט

1.1.2007 / 19:32

הארץ קפואה אבל באימון האלופה המעלות היו גבוהות עם קרב תרנגולים בין סואן למסודי. פורסמו מחירי הכרטיסים למשחק מול צסק"א

מכבי חיפה חזרה להתאמן הערב (שני) לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול הכח עמידר ר"ג (18:00, קרית אליעזר).

האימון היה מאוד חם והתאפיין בתיקולים חזקים, אחרי שהשחקנים הגיעו חדורי מטוביציה. בשלב מסוים חסם עבאס סואן את אלן מסודי והוסיף מרפק לחזהו של הקונגולזי. מסודי נפל, אבל קם מיד ועשה פניו לסגור חשבון עם הממרפק. רגע לפני שאימון יום החול הפך לסרט אקשן, יצא גיורא אנטמן כראש המשלחת לשמירה על שקט באזור ויחד עם שחקנים נוספים מנעו עימות פיזי, שהסתיים לבסוף בצרור של ברכות בין מסודי לסואן.

בגזרה אחרת - מאור מליקסון, שסבל מכאבי גב בימים האחרונים, ערך אימון מלא. רוני לוי ישתף במשחק גביע הטוטו שחקני ספסל רבים וייתן מנוחה לחלק משחקני ההרכב. ניר דוידוביץ' החולה נעדר מהאימון אך צפוי לחזור לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה.

מאמן הקבוצה, רוני לוי, שוב התייחס לפתיחת חלון ההעברות: "אין כרגע שינויים בסגל. הסגל לא ישונה, אלא אם שחקן כזה או אחר יבקש לעזוב. כל דבר יישקל לגופו של עניין. המדיניות שלי היא דלת פתוחה לכל השחקנים, לא מתוכננים שינויים גם בעמדת הזרים ולא ידוע לנו על הצעות שצריכות להגיע".

בזמן שבחיפה טוענים כי לא יהיו שינויים כמעט בחלון ההעברות, צסק"א שחושבת בגדול ותנסה לשחזר את הזכיה בגביע אופ"א מלפני שנתיים כבר ביצעה את הקנייה הגדולה הראשונה כאשר רכשה את הקשר הברזילאי בן ה-18, ראמון. מדובר בקשרה ההתקפי של קוריאנתיאס הברזלאית ובסגן אלוף עולם לגילאי 17 במדי נבחרת ברזיל. צסק"א תשלם לא פחות מ-8 מיליון דולר על הברזילאי המבטיח שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בארצו ובכך הקדימה את בנפיקה הפורטוגלית וארסנל האנגלית, שרצו גם הן את הקשר הצעיר.

במועדון החלו להתארגן לקראת משחק הגומלין במסגרת גביע אופ"א מול צסק"א, שתגיע למשחק באצטדיון בלומפילד ב-22 בפברואר, שמונה ימים לאחר המשחק הראשון בולאדיקווקז. כרטיס לשערים 2 ו-13 יעלה 150 שקלים, בעוד כניסה לשערים האחרים תהיה כרוכה בהוצאה של 110 שקלים. כרטיסי נוער, חיילים וסטודנטים יעלו 80 שקלים. כמו בהפועל ת"א, גם בחיפה הולכים לקראת המנויים, ומחזיקי הכרטיס העונתי יזכו להנחות ולאפשרות לקבוע היכן יישבו לפני האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully