וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ גלויות בהפועל תל אביב

לי בוץ

1.1.2007 / 16:39

אחרי מרטין פרלמן הארגנטינאי, הגיע לאימון הקבוצה הקשר היהודי-רוסי דניאל גרדינב. הקבוצה השתתפה בלוויתו של יעקב חודרוב

הפועל תל אביב ממשיכה לעודד עלייה, ולאחר הגעתו של הקשר היהודי-ארגנטינאי מרטין פרלמן בשבוע שעבר, הצטרף היום (שני) לאימוני הקבוצה קשר יהודי-רוסי בשם דניאל גרדינב. פרלמן מצידו לא הגיע לאימון, מאחר והוא עובר בדיקות רפואיות על מנת שיוכל לשחק מחר בגביע הטוטו מול בני יהודה בבלומפילד (18:00).

כל שחקני הפועל תל אביב והצוות המקצועי השתתפו בצהריים בהלוויתו של שוערה האגדי של הקבוצה ושל נבחרת ישראל, יעקב חודורוב, ולאחר מכן התכנסו לאימון מסכם לקראת המשחק בגביע הטוטו במתחם האימונים בוולפסון, שהנהלת הקבוצה הודיעה שתשנה את שמו בקרוב ל-"מתחם חודורוב".

"עשינו לו כבוד ולווינו אותו בדרכו האחרונה", אמר יגאל אנטבי לפני תחילת האימון. "לא הכרתי אותו באופן אישי אבל שמעתי עליו שהוא היה אדם גדול, שוער ענק ואיש טוב".

שוער הקבוצה, שביט אלימלך, הוסיף: "זהו יום עצוב. נוצר בינינו קשר אחרי הזכייה בגביע האחרון. הלכתי לבקר אותו בבית החולים עם הגביע ואז עוד היינו אופטימיים שאולי הוא עוד יצא מזה. אבל לצערנו לאחרונה הוא סבל הרבה. באופן אישי לא גדלתי עליו, מאחר ויש פער גדול בשנים אבל הבנתי שהוא היה הגדול מכולם ואדם טוב. בדרך כלל שוערים הם אנשים טובים, אבל הוא היה במיוחד. אם כל המדינה אומרת שהוא היה הכי טוב, כנראה שהוא באמת היה כזה".

השחקנים עשו את הסוויץ' ודיברו גם על משחק גביע הטוטו מחר. "חשוב להמשיך את היכולת הטובה שהצגנו בשבת", אמר אנטבי. "בחודש הקרוב יש לנו המון משחקים ואנחנו צריכים להיראות טוב ולהתכונן לקראת המשחק באירופה". אלימלך הוסיף: "אני מאמין ששומי ייתן לכמה שחקנים לנוח וזה ייתן הזדמנות גם לכמה שחקנים אחרים להוכיח את עצמם ולשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully