וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א כבר עצבנית על ג'ונסון

לי בוץ

1.1.2007 / 19:21

בקרית שלום מעריכים שהפירסומים לפיהם מכבי חיפה מעוניינת בקשר הליברי נועדו להעלות את מחירו. מסיקה יחזור לסגל אחרי 7 חודשים

במכבי ת"א מעריכים שהפירסומים לפיהם מכבי חיפה מעוניינת בקשר דולי ג'ונסון הם ספקולטיבים בלבד ולטענת גורם בקבוצה מדובר ב"ברווז עיתונאי". בקבוצה מעריכים כי לא קיים מצב בו חיפה תחטוף את השחקן תוך כדי שהוא מנהל משא ומתן עם מכבי. מטרת הפירסומים, לטענת הקבוצה, הם לעלות את מחירו של השחקן, שבינו לבין למכבי יש במילא פערים כספיים.

כזכור, ג'ונסון דרש 200 אלף דולר מענק חתימה ו-130 אלף דולר משכורת לעונה, מעוגן בחוזה ל-3 שנים. בעוד שמכבי הסכימה לשלם לשחקן 120 אלף דולר מענק חתימה, שיחולק ל-3 תשלומים (תשלום כל שנה), ו-100 אלף דולר משכורת לעונה.

במועדון קיימת הנחייה לפיה לא ינהלו משא ומתן עם שחקנים שמשתמשים בתחבולות להעלאת המחיר. "גורמים שונים מנסים כל הזמן להקפיץ מחירים של שחקנים שמועמדים למכבי רק בגלל שמדובר במכבי ת"א", אמר גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט, "הדוגמא לכך הוא גוסו גוסו שניהל מו"מ עם הקבוצה ובסוף חתם באשדוד עבור מחיר הנמוך פי שלושה מזה שדרש מאיתנו". במכבי סבורים כי ג'ונסון שחקן טוב יותר מגוסו גוסו, אך מבהירים כי למדו את הלקח מהתנהלות מול השחקן מחוף השנהב.

חניכיו של אלי כהן ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר (שלישי) מול מכבי נתניה. כהן צפוי לתת מנוחה לשחקני ההרכב הראשון ששיחקו בשבת מול מכבי נתניה בבלומפילד. עומר פרץ ערך אימון אישי בשל כאבים מהם הוא סובל בצלעות בעוד שהקפטן אבי נמני, שערך אמש אימון קל, התאמן באופן מלא.

ארז מסיקה שאמור היה לחזור לסגל הקבוצה מול נתניה אך ברגע האחרון הוחלט להשאירו מחוץ לסגל, ייכלל בסגל למשחק גביע הטוטו לראשונה זה 7 חודשים, בהם החלים מפציעה בשרירי הבטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully