וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל מקום הוא זכה להערצה"

1.1.2007 / 14:23

יעקב חודורוב הובא למנוחות בבית העלמין הישן בראשל"צ ואמציה לבקוביץ' העלה זכרונות. מתחם וולפסון ייקרא "מתחם חודורוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אלפים ליוו היום (שני) את יענקל'ה חודורוב ז"ל בדרכו האחרונה, בבית העלמין הישן בראשון לציון. בטקס שהתקיים לפני הלוויה נאמו בין היתר חברו הקרוב רחביה רוזנבוים, חבר הכנסת אבישי ברוורמן וראש עריית ראשון, מאיר ניצן. הנואמים חזרו והדגישו בדבריהם את ההערכה העצומה לה זכה חודורוב ברחבי העולם, ואת העובדה שהוא יכול היה לשחק במספר מקומות בחו"ל ולהתפרנס מכדורגל, אך בכל זאת העדיף להישאר בארץ מתוך פטריוטיות.

משה תאומים, מבעלי הפועל תל אביב, אמר בנאומו שמתקן האימונים של הקבוצה בוולפסון ייקרא מעתה "מתחם חודורוב". ראש העיר ניצן הודיע כי העירייה תקרא לדרך הראשית המובילה לאיצטדיון הכדורגל בעיר "דרך חודורוב".

קפטן הפועל יוסי אבוקסיס: "אין ספק שנמשיך להנציח את הסמל הגדול ביותר של הפועל תל אביב. זה שאנחנו מתאמנים מהיום ב- 'מתחם חודרורוב' זה רק הצעד הראשון. זה עושה לי הרבה לראות כמה כבוד נותנים לבן אדם הזה, שגם אני, כמו הדור היותר צעיר, גדלתי רק על הסיפורים עליו ולא על התמונות, אבל זה נתן לי מספיק".

חבר הכנסת סילבן שלום, שהיה בין הפוליטקיאם הבודדים שהגיעו לאירוע, אמר בסיום: "זו פשוט שערוריה שאף אחד מהממשלה לא מצא לנכון להגיע לכאן כדי לכבד את זכרו, אפילו לא שרת הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully