וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש חילוקי דעות מקצועיים ביני לבין קשטן"

לי בוץ

1.1.2007 / 12:31

גיא לוי דיבר בגלוי במסיבת עיתונאים בה הציג את תכנית האימונים של האולימפית. איצ'ה מנחם, שישב לצידו: "חבל שהוא אמר את זה"

ברני ארדוב

מאמן הנבחרת האוליפית של ישראל, גיא לוי, קיים הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר הההתאחדות, איצ'ה מנחם, בה פירט את תכנית האימונים שהגיש למנחם עבור הנבחרת האוליפית המתכוננת לאליפות אירופה שתתקיים בהולנד ביוני.

בתכנית שהגיש לוי הודגש כי הצלחת התכנית קשורה קשר ישיר לעובדה שכל השחקנים בשנתון הרלוונטי יהיו זמינים לפעילות הנבחרת האולימפית לרבות אימונים ומשחקי הכנה. במסיבת העיתונאים אמר לוי: "צריכים להבין שזהו הבסיס של התכנית שהגשנו, קשה לי לראות מצב ששחקנים יופיעו אצלנו שלושה ימים לפני פתיחת אליפות אירופה והדברים נכתבו. אנחנו לא רוצים להגיע למצב שנצטרך לבדוק את הדברים באליפות עצמה".

לוי הוסיף: "הנבחרת האולימפית מייצגת את כל המדינה, וכל המדינה תהיה מאחורי הנבחרת ביוני. התכנית נוצרה אחרי מחשבה עמוקה על כל הסוגיות, ואני חוזר ומדגיש שהיא תבוא לידי ביטוי רק במידה וכל השחקנים יעמדו לרשותנו. במקרה ספציפי בו שחקנים שמשתייכים גם לסגל הבוגרת ישחקו בסגל הבוגרת במשחק מסוים, זה יהיה כבוד גדול עבורנו, אך כמובן שלאחר מכן אנחנו מצפים שאותם שחקנים יחזרו לפעילות בנבחרת הצעירה. השאלה היא עד כמה אנחנו רוצים להצליח באליפות אירופה, כי במידה ואנחנו רוצים להצליח צריך שהתכנית תבוא לידי ביטוי. כל שחקן בנבחרת הצעירה הוא פוטנציאל לנבחרת הבוגרת ומצב שחצי נבחרת תתאמן בבוגרת הוא מצב בלתי אפשרי עבורנו".

לגבי הסכסוך המתוקשר שלו עם דרור קשטן אמר לוי: "אין שום עניין אישי, הכל מקצועי, ואני מודה שיש חילוקי דעות מקצועיים בעניין. שוחחתי עם המאמן הלאומי על הנושא וניסינו ליישר את העניין, אך לא הגענו להסכמות בנושא, וההתאחדות כבר החלה לפעול על מנת לסדר את הדברים".

מנחם הגיב לדברים: "הנבחרת הבוגרת היא בסדר עדיפויות גבוה יותר. הדברים האלה צריכים להיות ברורים ואף אחד לא חולק על כך. אני לא חושב שזמינות השחקנים שמשחקים גם בנבחרת הבוגרת זו התנייה גם להצלחה של הנבחרת הצעירה. גם לבוגרת יש משימה חשובה וצריך לתת לה את האמצעים להצליח. יש לנו צרות של עשירים. והאינטרס של כולם הוא ששתי הנבחרות יצליחו. לשמחתי יש צעירים רבים שיכולים לשחק בנבחרת הבוגרת. גם קשטן יעשה את החשבון והוא רוצה בהצלחת הנבחרת הצעירה כמו שגיא רוצה בהצלחת הנבחרת הבוגרת".

"צר לי שגיא דיבר על חילוקי דעות, לא כך קיוויתי שיקרה. גיא יודע מה עמדתי וכשאצטרך להתערב אכנס לעניין. אני מאמין שהמאמנים ימצאו את שביל הזהב וששחקנים שלא ישחקו בבוגרת יוכלו לשחק בצעירה. אי אפשר להגיד שכל מי שבשנתון מסויים לא ישחק בנבחרת הבוגרת, בשום מדינה לא נותנים למאמן הוראות את מי לזמן ואת מי לא מבחינה מקצועית. קשטן יזמן את כל מי שהוא ירצה, ואני מאמין שהוא יקח רק את מי שהוא מוכרח. אם יש שחקן בשנתון המתאים בנבחרת הצעירה שמאמן הבוגרת ירצה, אותו שחקן ישחק בבוגרת. בתאריכים בהם יתקיימו אימונים או משחקי אימון במקביל העניין יתואם על ידי המאמנים".

ארבעה משחקי אימון כבר נקבעו

התכנית אותה הגיש לוי למנחם היא עדיין לא סופית וייתכנו בה שינויים, אך היא אמורה להתבסס על כמות של 33 אימונים ושמונה משחקי הכנה, חמישה מהם בחו"ל. ארבע משחקי אימון כבר נקבעו: ב-10 לינואר תתארח הנבחרת בקפריסין, ב-7 בפברואר היא תארח באצטדיון רמת גן את אוקראינה. באותו יום תשחק הנבחרת הבוגרת נגד המקבילה מאוקראינה. ב-7 במארס תשחק הצעירה בסופיה נגד נבחרת בולגריה, וביום שישי ה-23 במארס תשחק הנבחרת של לוי מול רוסיה בארץ.

כחלק מתכנית האימון הנבחרת תשתמש במערכת מדידת דופק, לשם מעקב פיזי קפדני ואישי על השחקנים במסגרת האימונים והמשחקים. הערכה (שנבחנה לאחרונה על ידי הפועל תל אביב ובעבר השתמשה בה גם מכבי חיפה) תאפשר לעקוב בזמן אמת אחרי המאמץ של השחקנים. ולא כפי שהיה נהוג עד עכשיו, כשהמערכות בדקו את המאמץ של השחקן רק בסיום האימון. לוי מעדיף לקיים את משחקי הבית של הנבחרת באיצטדיון בלומפילד, מאחר והוא דומה למגרשים בהם תשחק הנבחרת בהולנד. לוי מבקש לשים דגש על השתתפותה של הנבחרת במצעד החיים בפולין ביום השואה, ב-16 לאפריל. כמו כן השאיפה היא לקיים משחק אימון יומיים לאחר מכן, בפולין או בצ'כיה הסמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully