וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת צ'לסי למוריניו: "סדר את הבאלגן, ומיד"

1.1.2007 / 11:26

מנג'ר הקבוצה פתח חזית עם הבוסים לאחר שתקף את שחקניו בעקבות פער ה-6 נקודות בצמרת. קאנו לפומפי: " אני רוצה לאייאקס"

במועצת המנהלים של צ'לסי לא אהבו את ההתקפה האחרונה של ז'וזה מוריניו על הקבוצה שהוא בעצמו הכין, ומעמדו במועדון בסכנה, כך מתפרסם היום (שני) בגרדיאן.

לפי העיתון, במועדון הלונדוני מאוד מודאגים מתואר האליפות שהולך ומתרחק בעקבות התצוגה ההגנתית העלובה מול פולהאם (2:2), מה שלא עולה בקנה אחד עם תוכניותיהם להשיג אליפות שלישית רצופה ובכך להשוות את שיאה של מנצ'סטר יונייטד בין השנים 1999-2001. תוכנית העל היא לבסס את מעמדה של צ'לסי כמועדון מספר אחד בעולם ובאנגליה עד 2014, ולדעת המנהלים, כרגע, מוריניו לא נראה כמי שיכול לספק את הסחורה.

מעסיקיו של מוריניו מבינים את הקושי שנוצר בעקבות פציעתם של פטר צ'ך וג'ון טרי, אבל לא שוכחים לציין את הרכש שהעמידו בקיץ האחרון לרשותו של המנג'ר הפורטוגלי: אנדרי שבצ'נקו, מיכאל באלאק, אשלי קול, חאליד בולארוז, מייקל ג'ון אובי וסלמון קאלו. בסופו של דבר, ההתקפה של מוריניו על הקבוצה סימנה דווקא את ראשו של המנג'ר על הכוונת של ההנהלה, שדורשת: "סדר את הבלאגן, ומיד".

בינתיים, מוריניו מחפש פתרונות. אחד מהם יכול להיות מיקה ריצ'ארס ממנצ'סטר סיטי, עליו הציע הפורטוגלי 13 מיליון ליש"ט במטרה לראות אותו בהרכב צ'לסי כבר ביום שבת במשחק גביע הליגה נגד מאקלספילד. יתרה מזאת, הסאן טוען כי מוריניו ביקש ממנצ'סטר סיטי שתושיב את המגן בן ה-18 בחוץ היום (שני) מול אברטון, מחשש לפציעתו.

בסיטי לא ממש מתלהבים מההצעה, אך הם מוכנים לשקול את זה בתמורה ל-5 מיליון ליש"ט נוספים ושון רייט פיליפס אחד, שלא מוכן לשמוע על חזרה למועדונו הקודם.

בניטז מזהיר את השופט גרהם פול

רפא בניטז, מנג'ר ליברפול, מזהיר את שופט המשחק היום (שני) מול בולטון, גרהם פול, שישים לב לעברות שעושים שחקני בולטון בזמן קרנות וכדורים נייחים. כמו כן, בניטז מסמן את אל חג'י דיוף, שחקנו לשעבר, כמתחזה שאוהב לצלול.

קאנו לפומפי: "שחררו אותי לאיאקס"

ההכנות של הפתעת הפרמייר ליג עד עתה, פורסמות, לקראת המשחק היום (שני) נגד טוטנהאם, הופרעו על ידי החדשות לפיהן קאנו וסול קמפבל עשויים לעזוב את פראטון פארק לפני סוף החודש.

בעוד במקרה של קמפבל מדובר בשמועות בלבד (אומרים שהוא נמצא ברשימת המגנים בהם ז'וזה מוריניו מעוניין לחזק את הגנתו הרעועה), קאנו, שהבקיע 9 שערים מאז שהצטרף לפומפי מווסט ברומיץ' אלביון באוגוסט ונמצא בקשיים במו"מ להארכת החוזה, כבר הודיע לתקשורת הניגרית: "אני רוצה לעבור לאיאקס. פורסמות צריכים להיות אסירי תודה על מה שעשיתי עבורם, עכשיו שיאפשרו לי ללכת".

החלוץ הניגרי בן ה-30, שחקן איאקס בשנים 1994-1996, טען שגם קשר טוטנהאם וחברו לקבוצה ההולנדית בעבר, אדגר דוידס, בדרכו לאמסטרדם. "דיברתי עם אדגר ושנינו תמימי דעים שאם נחזור נוכל לשחזר את האווירה של הקבוצה הגדולה משנות ה-90".

אואן חושב לחזור באפריל

מייקל אואן רוצה לחזור לפעילות באפריל. חלוץ ניוקאסל והנבחרת האנגלית, שנפצע קשה בברכו במונדיאל במשחק מול שבדיה, נחוש לשוב למגרשים עוד לפני סיום העונה. "אם אמשיך באותה התקדמות, אני מקווה שאוכל לשוב באפריל", אמר אואן, "אבל מבחן הכשירות האמיתי ייערך בסמוך לאותו זמן".

*פיל ג'גילקה, מנג'ר שפילד יונייטד, מאשים את שחקני ארסנל בחוסר ספורטיביות, וזאת לאחר שסירבו ללחוץ את ידם של שחקניו בתום המשחק בו הפסידו התותחנים 1:0. "הם התנהגו כמו תינוקות מגודלים", קבע ג'גילקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully