וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צפויים שינויים מינורים בסגל

רומן רוזנבלט

31.12.2006 / 22:23

הסיכויים להחלפת הזרים נמוכים ויתכנו רק במקרה של הצעה אטרקטיבית מחו"ל. צסק"א בוחנת אופציה נוספת לאירוח - קרסנודאר

מכבי חיפה, שהתקרבה אחרי הניצחון אמש (שבת) על מכבי פ"ת (0:1) לצמרת, תחזור להתאמן מחר (שני) לקראת המשחק מול הכח רמת גן במסגרת גביע הטוטו ביום שלישי הקרוב. המשחק יתקיים בקרית אליעזר, וההערכה היא שלא מעט שחקנים, שלא מקבלים דקות משחק רבות, יישחקו הפעם.

מחר יחל מועד ההעברות ובימים הקרובים עשויות להתקבל ההחלטות לגבי השחקנים המתנדנדים בחיפה, ואולי ינסו לצרף שחקן כזה או אחר לאלופה. המאמן רוני לוי כבר אמר בעבר שיתכנו שינויים, אם כי מינוריים. הסיכויים שזר יתחלף בקבוצה הם נמוכים, ורק במידה ושאבייר אנדרסון או רוברטו קולאוטי יקבלו הצעה מקבוצה בחו"ל, יתכן שינוי בעמדת הזר. בכל הנוגע לקולאוטי ודפורטיבו לה קורוניה, אין כל חדש, כשיתכן ובמהלך הימים הקרובים תתקבל החלטה לגביו.

עניין אירוח המשחק הראשון של צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א בעיר וולדיקוואז אינו וודאי. משלחת מאופ"א צפויה להגיע בסוף החודש, כדי לבדוק אם המגרש מתאים לאירוח המשחק בשל ליקויים טכניים, וכן בשל שיקולי ביטחון. רק כשיתקבל האישור הסופי צפויה חיפה לשלוח נציגים לתיאום כל הנושאים הקשורים למשחק. בינתיים בודקת האלופה הרוסית אופציה אחרת לאירוח, בעיר קרסנודאר. גם היא בדרום המדינה. גם כאן יש בעיה מכיוון שספרטק אמורה לארח שם את סלטה ויגו.

גוסטבו בוקולי לא ישחק במשחק מול הפועל תל אביב עוד שבועיים בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully