וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הרביעייה, אודה מקבל גיבוי בהכח

יואב ויכסלפיש

31.12.2006 / 21:31

הרשת המחוררת של שוער הסגולים לא הרתיעה את מלמליאן, ששלם עם החלטתו. סוכנו, חדד: "אני בטוח שהכח לא תצטער על ההחתמה"

ארבעה שוערים שיחקו העונה בשורות הכח. הטלנובלה המוזרה החלה עם ניר רחמין שנפצע במחזור השני, נמשכה עם ישראל פילוסוף, שהודח לטובת ג'וליאן ריינהרד. האחרון הצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת. במחזור השביעי החליף אותו מרשל אודה. שוער ניגרי בן 19 עם רקורד של עונה בנוער של מכבי נתניה, אליה ישוב בתום העונה.

בינתיים השוער החדש לא מצליח להושיע את הקבוצה. רבים חושבים שהסגולים נטלו על עצמם סיכון גדול מדי עם שוער חסר ניסיון בליגת העל, שחייב לתרום יכולת ולהקרין ביטחון על ההגנה במאבקי הירידה. אתמול (שבת) נגד הפועל ת"א זה נראה רע אם כי זו הפעם הראשונה שאודה סופג יותר משער אחד במשחק. לשער זה קדמו שני שערים בהפסדים (1:0) לנתניה ואשדוד.

המאמן אורי מלמיליאן מודה שאודה הוא הימור, אבל מצדיק את החלטתו: "היתה לי אפשרות להביא שוער אחר, אך החלטתי דבר ואני שלם עימו". השוער הקרואטי טיהומיר בולט כבר סיכם בנובמבר, אולם חזר לארץ מולדתו, לאחר שהתברר כי הא נמצא תחת חוזה עם קבוצה בליגה החמישית. גם אבי תקוה, שהבקיע אמש צמד, מדגיש שהשוער הניגרי לא אשם בהפסד: "כולנו הפסדנו. היה משחק הגנה חלש וספגנו רביעיה. לא יהיה הוגן להפיל את תיק על השוער".

סוכנו של אודה, דדה חדד, מבקש לתת זמן לקליינט שלו: "הוא צריך לתפוס ביטחון כי יכולת יש לו. רק שער אחד נגד הפועל היה באשמתו. אני בטוח שהכח לא תצטער על ההחתמה".

למרות זאת הביעה הקבוצה התעניינות בקובי שאלו, שוער אחי נצרת מהלאומית. מאמן נצרת, שמעון הדרי, שמונה לא מזמן לקבוצה, יצטרך להחליט אם הוא משחרר את השוער בחלון ההעברות שייפתח בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully