וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפציעה החזירה לי את הרעב למשחק"

31.12.2006 / 20:39

טל בורשטיין כבר לא יכול לחכות למשחק מול רומא. הצהובים לא מצאו יריבת אימון והחליטו לשחק בינם לבין עצמם כהכנה למשחק היורוליג

מכבי ת"א מאיצה הכנותיה לקראת משחק היורוליג מול וירטוס רומא ביום חמישי. בימים האחרונים ניסו אנשי הקבוצה לאתר יריבה מקומית למשחק אימון, אולם משלא עלה הדבר בידם ערכה הקבוצה הערב (ראשון) משחק אימון פנימי, שהיה קשוח ומאתגר לא פחות מכל משחק ליגה אחר.

הקבוצה הכחולה, בראשותם של ניקולה וויצ'יץ', שרון ששון, יניב גרין ו-וויל ביינום, גברה 62:71 על הקבוצה הצהובה, שהובלה בידי ג'יימי ארנולד, סימאס יסאיטיס, נואל פיליקס וליאור אליהו. עוזרי המאמן גיא גודס ודני גוט ניהלו את המשחקון הפנימי, כשנוון ספאחיה שפט.

במוקד העניינים נמצא כמובן טל בורשטיין, שצפוי לשחק מול רומא לראשונה מאז קרע את גיד אכילס ביוני האחרון. "חיכיתי הרבה זמן לקאמבק הזה", אמר הגארד הישראלי. "אני עדיין לא בשיא הכושר, אבל מאימון לאימון אני מרגיש שיפור ושאני יכול לתרום. אני מאוד רעב לשחק, הרבה שנים לא הרגשתי ככה. עשר שנים לא הייתה לי פגרה כזו ארוכה. חבל שזה קרה בנסיבות האלה, אבל מה שקרה לטובה זה שהפציעה החזירה לי את הרעב למשחק".

"היו אימונים טובים אחרי הפגרה ומשחק האימון הערב ענה על הציפיות שלי", הוסיף ספאחיה. "טל ישחק נגד רומא. הוא עדיין לא כשיר לחלוטין, אבל הוא בהחלט ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully